NOTD: Zebra Print

Hello!

 Nu prea m-am machiat in ultima perioada asa ca incerc sa compensez the lack of LOTD's cu unghiute. Stiu eu ca va plac si ca nu va suparati. ☺ 
 Acest model l-am facut inainte sa imi iau lacul Nail Deco (cracking) de la Alix Avien (ca de atunci numa pe ala l-am folosit), pe cand aveam inca french-ul negru, care era deja destul de crescut. Mi-a placut mult, mult sa-l port, desi e atat de simplu, pe unghii arata kind of sofisticated. 

Enjoy!



 Tutorialul il puteti vedea AICI. Difera putin ca model, insa ideea este aceeasi.

Am folosit:
Deoarece aveam deja frecnh-ul negru facut cu gel (voi il puteti face cu un lac negru normal), am trecut direct la model.
- Lac Nail Art - Orkide ArtIst - 09;
- Lac Nail Art - Magie Visage - 02;
- Farmasi Top Coat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

And in the end, vreau sa le multumesc celor de la Flormar Romania pentru cadoul dragut pe care mi l-au trimis!
Cu blush-ul Pretty Compact m-au nimerit perfect. Chiar mi-l doream. De cand l-am primit il folosesc zilnic si il ador. :X Atat bronzerul cat si blush-ul sunt foarte delicate si arata natural pe fata.



Have a great day! 
Va doresc sa va bucurati de ziua aceasta frumoasa si insorita! Eu cu siguranta asa voi face!


Kisses,

Share:

44 comentarii

  1. Foarte frumoase unghiile imi place. Poate intr-o zi voi avea si eu unghii mari si sa le colorez asa ;)

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase unghiile, chiar mi-e dor si mie cateodata de unghiile mele lungi din liceu :P

    Arata bine si produsele Flormar, felicitari!

    Pup!:*

    ReplyDelete
  3. E super draguta manichiura!
    Liniutele le-ai trasat direct cu punesula ojei?

    Sa folosesti produsele cu placere!
    Pupici

    ReplyDelete
  4. imi place mult modelul la unghii:X
    Sa folosesti cu placere produsele de la flormar!:*

    ReplyDelete
  5. Loooove it :X:x. eu nu o sa fiu niciodata in stare sa fac ceva pe unghii :))

    Pup

    ReplyDelete
  6. mortale produsele de la flormar! sa le folosesti sanatoasa! :) eu inca imi caut crapacios..

    ReplyDelete
  7. Imi place modelul:X.Te rog,daca doresti si u sa ma adaugi la lista ta de bloguri:).:*

    ReplyDelete
  8. Ft frumoase unghiutele, si modelul e superb! :*

    ReplyDelete
  9. cum miroase parfumul de la flormar?

    ReplyDelete
  10. Imi place mult modelul, eu nu as reusi sa ma fac bine decat la o singura mana de aceea optez pt unghii date simplu.

    ReplyDelete
  11. Super, cand imi cresc unghiutele imi fac si eu modelul asta! Pup

    ReplyDelete
  12. Foarte frumos model! Simplu, dar de efect. Sper sa reusesc sa-mi las si eu unghiutele sa creasca, de cand am lacul "crapacios" nu le-am mai rontait. :D

    Sa folosesti produsele de la Flormar cu placere!
    {De ce ti-au trimis gloss marcat ca tester?}:*

    ReplyDelete
  13. OMG cat de bini arata! Ma duc sa-mi iau o oja neagra si una alb. Saaau alba si bleumarin...sau...

    ReplyDelete
  14. iar eu care-mi fac atat de rar unghiile..sunt adepta lacului si atat:)).Cam trist.
    Sa folosesti cu placere produsele !

    ReplyDelete
  15. Ce model dragut! Imi place. kisses

    ReplyDelete
  16. Superbe unghiute :)
    Modelul este de efect, pup :*

    ReplyDelete
  17. cu toată răbdarea mea, nu cred că aș fi în stare să-mi fac un asemenea model ! De fapt, nu-s în stare nici măcar să-mi lipesc un abțibild de ăla pe unghie :))

    Cât despre Flormar... atât? Nu faci și tu un swatch, o vorbă despre fard, despre gloss? Îmi place atât fardul cât și glossul, îmi par superbe.

    ReplyDelete
  18. Toata lumea a primit cadou de la Flormar numai eu nu :P Sa le folosesti cu placere!
    Superbe unghiutele tale,superbe,mereu ma surprinzi!
    Pupici!

    ReplyDelete
  19. Ancutza - si daca le ai mai micute poti face modelul. Pur si simplu faci mai putine dungulite. :)
    Sau poti face pe toata unghia daca ai curaj, e interesant.
    Dai cu alb ca baza si tragi niste dungulite negre.

    ReplyDelete
  20. Alexandra - eu ador si unghiile scurte si colorate!:X

    ReplyDelete
  21. LittleD. - multumesc!:*
    Da, dar e pensula subtire, de nail art.

    ReplyDelete
  22. Adina - eu sunt sigura ca ai fi in stare. :*

    ReplyDelete
  23. Sigina - multumesc, si mie imi plac. :D

    Sper ca ai rezolvat pe site-ul ala ce ti l-am dat. :*

    ReplyDelete
  24. PreciousBoutique - multumesc. Done!:)

    ReplyDelete
  25. Avon Products & Beauty - multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  26. Ana-Maria - miroase tare frumos, dar nu este deloc persistent. In 30 min nu se mai simte nimic pe piele.

    ReplyDelete
  27. miha.ela - daca exersezi in timp o sa-ti iasa. :*

    ReplyDelete
  28. YellowJade - poti sa-l faci si cand is mai scurtute. :)
    Sau cum spuneam mai sus, pe toata unghia. :*

    ReplyDelete
  29. AlexantzA - ti-e prea drag de ele asa-i?:)))))

    Asa ne-au trimis la toate (in ceea ce priveste rujurile si gloss-urile).:|
    Dar erau noi.

    Pup.:*

    ReplyDelete
  30. Anca - ia ce culoare doreste inimioara ta. :D
    Merge in ce combinatii vrei. Ma bucur ca iti place. :*:*

    ReplyDelete
  31. Alina.make-up - niciodata nu e prea tarziu sa incepi!:D

    ReplyDelete
  32. Andreea & Gabrielle - multumesc!:*

    ReplyDelete
  33. iguantiza - o sa fac un review colectiv in viitor si atunci voi vorbi si despre astea.

    ReplyDelete
  34. Andreea - a fost o surpriza frumoasa. :)

    Multumesc.

    ReplyDelete
  35. Sunt superbe.O sa incerc si eu sa le fac saptamana viitoare.Te pricepi si la unghiutze foarte bine.Bv:* Imi plac modelele care le faci:*

    ReplyDelete
  36. ff frumos modelul :)
    dar am o intrebare..cu ce ocazie ai primit produsele de la flormar? am mai vazut si pe alte blog-uri :) te invidiez asa putin :P

    ReplyDelete
  37. Ancazzz - fara nicio ocazie. Au fost cadou din partea firmei. :)

    ReplyDelete