10 minutes make-up: For all the lazy girls out there!

Hello!

 Astazi va prezint al doilea machiaj din aceasta rubrica, de care din pacate nu m-am prea tinut (la fel ca si in cazul celorlalte rubrici de make-up...sorry). Este un machiaj rapid de facut, perfect pentru zi, si...special pentru diminetile in care suntem somnoroase. :)) Stiu exact cum e senzatia si stiu ca prefer sa mai dorm putin in loc sa ma machiez. :)) Dar sper sa remediez situatia asta cat de curand si sa ma trezesc cu 20 de minute inainte, ca sa am timp de mai multe.

Anyway, e foarte simplu de facut...eu am creat si o mica umbra cu un maro inchis, dar daca voi va grabiti tare puteti sa sariti peste pasul asta, verdele de pe pleoapa de jos va scoate oricum din anonimat. :)

Din pacate nu am multe poze, le-am facut un graba si nici macar nu sunt multumita de ele...dar asta e, nu ma mai plang ca nu are rost...here it is, sper sa va placa si sa va fie util.





Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat nuantele pe pleoape:




- Elf eyelid primer;
- Nyx Jumbo pencil - Milk;
- Nyx Runway Collection - Romance;
- Nyx For Your Eyes Only - Brown Eyes;
- Nyx Single Eyeshadow - Mermaid green;
- Annabelle Eyeliner - Bamboo;
- Farmasi liquid eyeliner - Black;
- Maybelline Lash Stiletto mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay foundation - normal/dry skin - 180 Sand Beige;
- Cover Girl Loose Powder - Light;
- Jilian Dempsey for Avon blush - Celestial.

Produse folosite pentru buze:
 - Nyx Round Lip Gloss - Apricot.



Cam atat for today!


P.S.: Nu uitati de CONCURS (gasiti banner-ul in partea stanga sus).


Va pup,

Share:

0 comentarii