Haul: Birthday presents + Ombre hair


 Anul acesta nu mi-am tinut ziua, nici macar in familie. A picat marti si a trecut la fel de repede cum a venit. Totusi, am cateva lucruri tare dragute sa va arat, unele sunt primite, altele mi le-am facut singura cadou. :))
 Imi plac tare, tare mult toate si probabil voi reveni cu un review la majoritatea dintre ele.



Set baie Marionnaud cu ceai verde si iasomie
Contine: bath & shower gel - 400 ml, shower cream - 75 ml si body scrub - 250 ml
 M-am indragostit de ele!!!! Mirosul e senzational si ramane pe piele mult timp dupa ce am facut dus. TREBUIE  sa imi cumpar si lotiunea de corp, cu aceeasi aroma. Se gasesc in magazinele INA Center (sau chiar Marionnaud). La noi INA Center-ul din Iulius Mall s-a transformat in Marionnaud.


Yves Rocher
 Cu ocazia zilei mele de nastere si pentru ca am card de fidelitate la ei, am primit un flyer cu oferte speciale pentru mine. Puteam sa merg in magazin si sa nu cumpar nimic, trebuia doar sa prezint cardul, si imi dadeau cadou setul de bijuterii de mai sus. 
 Dar credeti voi ca rezist eu sa nu cumpar nimic?:)) Avand si o reducere de 30% la un produs (tot oferta aniversara), am ales demachiantul 2 in 1 SeboSpecific, de care sunt foarte multumita. Am dat pe el 18.9 lei, de la 27 lei, cat costa el la pret standard. La fel de mult imi place si deodorantul cu bila Jardins du Monde, cu bumbac. A costat 9.99 lei. Nu sunt fana a deodorantelor cu bila, insa acesta chiar este ok si vad ca isi face si efectul.

Nivea Mattifying Day Care Cream
 Nu am avut niciodata o crema pentru fata Nivea (nu va mirati), a avut mama cremele acelea clasice in ambalaj albastru, dar eu le foloseam doar pentru maini, ca imi placea mirosul. Spre surprinderea mea imi place si nu imi creeaza probleme. Matifiaza frumos tenul. Totusi, ar fi fost ideal sa fie in tubulet.


 Cute, huh? M-am indragostit de ele de cand le-am vazut. Le-am purtat deja de cateva ori si pot sa spun sa sunt foooaaarte comode. 
Magazin: Leonardo.

Ser leave-in Gerovital Sebum-Control
Sper din tot sufletul sa vad si rezultate. Voi reveni cu review. Pana atunci, imi place la nebunie mirosul (gen Head & Sholders Menthol, care mie mereu mi-a placut).


Syoss Lighteners
 Ei bine, v-am mai povestit eu pe Facebook ca vreau sa imi fac "ombre hair". Am tot cautat prin toate supermarketurile un produs in genul celui de la L'oreal (highlights), care am impresia ca nu se gaseste la noi. Intr-un final, am gasit!!! Deseara cred ca imi iau inima in dinti si ma fac. O sa fac poze la fiecare pas si apoi va povestesc pe blog totul.

Exemple de ombre hair:

 Ashlee Simpson

Drew Barrymore

 Lauren Conrad

 Hilarry Duff

Rachel Bilson

Eu imi voi face doar spre varfuri, aproximativ ca in prima poza.
Sa-mi tineti pumnii!!!:)


P.S. Nu uitati de giveaway-ul SIGMA. Au mai ramas 2 zile.



Kisses,

Share:

0 comentarii