Tutorial: Cum ne indepartam cuticulele fara sa le taiem?


 Nu mi-a placut niciodata sa imi tai cuticulele, desi am avut o perioada cand o faceam. Nu a durat mult, insa in perioada aceea imi cresteau mult mai repede si incepeau sa arate urat dupa aproximativ doua saptamani. Am renuntat la acest "obicei" acum aproape 4 ani, pentru ca am gasit alte metode, mult mai utile si mai sanatoase.
 Chiar nu va sfatuiesc sa vi le taiati, este un obicei foarte daunator atat pentru unghiile voastre, cat si pentru pielea din jurul lor. Pe langa faptul ca va puteti infecta/rani taiand cuticulele prea adanc, mai puteti sa distrugeti forma unghiei pentru totdeauna. Am vazut cazuri cu unghii denivelate din cauza curatarii cuticulei de pe unghie cu ajutorul forfecutei (stiti voi, raschetatul acela) sau din cauza folosirii spatulei speciale pentru cuticule. Ceea ce va voi prezenta eu astazi este mult mai safe, iar rezultatul este acelasi.

Aveti nevoie de:
- intaritor pentru unghii (optional - mie imi place sa il aplic inainte de "operatiune");
- solutie pentru indepartat cuticulele;
- ulei de cuticule;
- lac transparent/top coat;
- pila profestionala ( NU folositi pila din metal!);
- buffer (optional - un buretel moale si usor abraziv, care finiseaza);
- pila pentru stralucire.

* Pile de acest gen puteti gasi in orice magazin sau site specializat in domeniul unghiilor false (si nu numai);

Dar sa va arat intai de unde incepem ☺:
 Asa arata unghiile mele dupa 2 saptamani in care am aplicat tratamentul Farmec (desi aplic zilnic ulei de cuticule si am grija sa nu ajung cu tratamentul la ele, tot le usuca...dar in schimb, chiar simt ca mi le-a intarit, este tratamentul meu preferat) si in care nu m-am chinuit prea tare sa le ingrijesc (special pentru acest tutorial).


Primul pas pe care l-am facut a fost sa aplic tratamentul, dupa cum spuneam mai sus:

Am asteptat sa se usuce complet.

Dupa aceea, am aplicat intr-o cantitate generoasa, solutie pentru indepartat cuticulele:
 - eu am folosit "Preparat pentru cuticule - Delia Cosmetics";
Am asteptat 5 minute, sa isi faca efectul.

 Cu un betisor pentru cuticule (intr-o postare viitoare, va arat si cum sa vi le faceti singure ☺), am curatat bine in jurul cuticulelor...

...pana a aratat asa:

Am procedat la fel pentru fiecare unghie si iata rezultatul final:
 Cum eu nu am cuticulele foarte mari si crescute, as fi putut sa ma opresc aici. Dar pentru cele dintre voi care le aveti mai mari, am mers mai departe. Oricum mi-a prins bine, pentru ca mai aveam urme si mici zgarieturi de la gel si pe unghii.

Am luat pila numerotata cu "1"...
 ... si am pilit USOR in jurul cuticulelor, cu partea mai putin dura. Va rog sa fiti atente si sa nu piliti prea dur sau prea mult. Miscarile trebuie sa fie usoare. Va asigur ca nu o sa doara!!!



 Astfel am reusit sa indepartez orice "surplus";

 Am luat pila (buffer-ul) numerotata cu "2" si cu ea am pilit usor pe toata suprafata unghiilor. Indeparteaza foarte frumos partile ingalbenite de la lacul de unghii:



Acum intervine pila pentru stralucire, numerotata cu "3":

 Dupa cum vedeti, unghiile deja arata frumos si si-au recapatat stralucirea (pila mea este antica si trebuie sa o schimb, pentru ca altfel rezultatul ar fi fost si mai impresionant). Ceea ce vedeti pe cuticule este doar praful ramas in urma pilitului. Daca preferati, puteti sa va stergeti cu un servetel umed si sa il indepartati asa. Ca sa va arat mai bine urmatorii pasi, eu am sarit peste acesta.

Am continuat si am aplicat lac transparent:
- eu am folosit lac transparent Farmasi.
L-am lasat sa se usuce.

Si apoi am aplicat si uleiul de cuticule:
 - eu am folosit ulei de cuticule cu aroma de lavanda, Avon;

GATA!

Acesta este rezultatul final:

Poza before & after:


*Ceea ce am creat eu este o combinatie intre metodele de manichiura clasica si metodele tehnice ale aplicatului unghiilor false. Daca sunteti atente si nu insistati cu pilitul (dupa cum spuneam, miscari usoare & scurte), unghia NU va avea de suferit! Probabil ati observat si voi ca daca va aplicati unghii false/gel, in perioada aceea cuticulele arata foarte bine. Well, pilitul acesta este motivul si asta m-a inspirat si pe mine sa imi gasesc propria metoda pentru a le avea mereu frumoase si ingrijite.


Sper ca a fost utila aceasta postare si sa incercati si voi! Astept parerile voastre.


L.E.: Am uitat sa inserez poza cu motanelul cel curios. Il trezisem din somn cu pozele mele!:))



Va pup,

Share:

0 comentarii