Review: Revlon Colorstay - Normal/Dry skin vs. Oily/Combination Skin

Hello!

 Desi folosesc de aproximativ 8 luni Colorstay de la Revlon, nu v-am vorbit niciodata despre el si nici nu i-am facut un review oficial. Am considerat ca nu ar avea rost, existand deja atatea informatii despre el pe internet & blogosfera.
 Pana acum l-am folosit pe cel pentru oily/combination skin, insa recent l-am primit si pe cel pentru dry/normal skin si m-am gandit sa le fac un review comparativ, ca diferente sunt destule, zic eu. :)





- amandoua au aceeasi rezistenta;

- amandoua au SPF;

- niciunul nu mi-a creat probleme (cosuri, exces de sebum, etc.).



- cel mai important aspect: nuantele difera! 180 sand beige de la oily/combination skin nu are aceeasi nuanta in comparatie cu 180 de la dry/normal skin. Cel din urma este mai inchis. Totusi, mi se potrivesc amandoua, diferenta nu este atat de mare. Iar cel pentru dry/normal skin, parca se si adapteaza tenului, pe cand cel pentru oily/combination skin nu face asta;

- cel pentru dry/normal skin are SPF 15, deci mai mare, un aspect foarte important. Totusi, nu e de lapadat nici SPF 6 al celui pentru oily/combination skin. Important este ca amandoua AU SPF;

- putere de acoperire diferita. Cel pentru oily/combination skin are putere de acoperire mai mare.

- cel pentru dry/normal skin se intinde pe fata mai usor, pe cand cel de pentru oily/combination skin se intinde mai greu & se usuca mai repede, deci trebuie sa fiti mai rapide cand il aplicati. In concluzie, difera ca si consistenta.

- cel pentru dry/normal skin are niste particule stralucitoare minuscule in el (se observa la lumina zilei doar), care ii dau un aspect mai natural pe fata si un finish mai putin mat decat la cel pentru oily/combination skin.


 Daca m-ati intreba ce as alege intre cele doua, nu stiu daca as putea sa va raspund. :)) Imi plac ambele.
 Cred ca de acum incolo le voi avea pe amandoua si in functie de nevoile pe care le am in ziua in care il aplic, voi alege. Daca vreau ceva mai natural si cu un finish mai dewy, il voi alege pe cel pentru ten normal. Daca am o perioada mai "dificila" si vreau acoperire mai mare & finish complet mat, il voi alege pe cel pentru ten gras.


P.S.: Deocamdata nu il mai detin pe cel pentru oily/combination skin (s-a terminat). Daca il mai aveam, va faceam si niste swatch-uri sa vedeti diferenta la nuante. Dar eu sper sa ma credeti pe cuvant. :) 


HTH!


Pupici,

Share:

0 comentarii