I was the Easter Bunny!

Hello!

 Ahhh ce vreme fetelor...pe langa faptul ca de 1 mai am stat in pat, m-am uitat la seriale si am dormit, incep si saptamana in acelasi mod...nu in pat, desi as vrea, da sunt soooo sleepy! :))

 Dar ca sa ne inveselim putin, astazi va arat cadourile pe care mi le-am facut singurica inainte de Paste...ca doar merit, nu?:)) Se pare ca m-am axat mult pe accesorii si pe balerini & sandalute (pe care am uitat sa le pozez and now i wanna shoot myself...well, vi le arat cu alta ocazie). Am prins numai oferte de nerefuzat, o sa vedeti si voi.
Here are my babies:

Vreau sa va spun ca abia astept sa port balerinii, nu m-am atins de ei pentru ca nu am indraznit inca sa port pantofiori and stuff cu piciorul gol, mai ales ca in magazin la mine e mult mai racoare decat afara. Tot timpul ma plang ca mi-e frig. In momentul acesta port cizmulite. :)) Abia astept sa vina vremea sandalelor si a balerinilor. Si abia astept sa-mi iau odata nude pumps si sa pot sa-i si port.♥

Anyway, am sa vi le arat pe toate amanuntit. Sper sa imi aduc aminte bine preturile si sa nu gresesc nimic.

Balerini New Yorker - 44.90 lei

 Bratara New Yorker - 4.90 lei

 Colier New Yorker - 12.99 lei


 Cercei Miniprix - 7 lei
 

Cercei Leonardo - 9 lei

 Cercei Leonardo - 7 lei

 Cercei Leonardo - 9 lei

Inel Leonardo - 9 lei


 Inel Leonadro - 9 lei


Colier Takko (e singurul luat prin martie si nu se prea incadreaza in titlul postarii, dar am zis ca merita sa vi-l arat) 14 lei

 Cercei Kenvelo - 6.90 lei 

 Set cercei Kenvelo - 6.90 lei 
I-am luat pentru ca mi s-au parut foarte utili. Sunt simpli, dar de efect. Si mi-a placut ideea de cercei rotunzi negri.

Colier Kenvelo - 6.90 lei

Like I said, cum sa nu cedezi in fata unor asemena preturi?:))


P.S.: Nu uitati de CONCURS!



Kisses,

Share:

0 comentarii