April Favorites


Hello!

 Iata ca a mai trecut o luna si a venit timpul sa va vorbesc despre produsele pe care le-am folosit cel mai mult si cu cel mai mare drag in perioada aceasta. Nu va voi prezenta multe noutati, majoritatea din produsele prezentate in aceasta categorie luna trecuta & acum doua luni au ramas in rutina mea zilnica, deci consider ca nu mai are rost sa vorbesc despre ele inca o data.

Dar sa vedem ce m-a cucerit luna aceasta, nu?



Parfumuri
 A venit perioada in care imi place sa port parfumuri mai florale si mai usoare. Sau cel putin venise...ca daca ne luam dupa temperatura din ultimele zileee...
Anyway, obisnuiesc sa folosesc parfumurile in functie de anotimp, iar acestea nu au mai fost "atinse" de vara trecuta, even though I love them. ☺
- 212 by Carolina Herrera;
- Pur Desir de Lilas by Yves Rocher (singurul care nu este chiar usor, este destul de dulce, insa nu il pot purta decat primavara, cand apar si florile de liliac, cred ca e o chestie psihologica...☺);
- Premier Jour by Nina Ricci.


Farmasi Happy Face Pressed Powder
De cand am cumparat-o a fost nelipsita in portfardul meu. Chiar imi place. Si la cat a costat, mi-a depasit cu mult asteptarile. Dar din pacate am aflat astazi ca toate produsele de pe site s-au dublat ca pret. Urat. :|


Avon Smooth Mineral - Ivory
 Detin doua nuante ale acestui fond de ten: Nude si Ivory. Nude l-am luat anul trecut si este mai potrivit pentru vara. Din aceasta cauza am comandat si Ivory, ca sa il pot folosi si iarna. Spre surprinderea mea a fost la fel de inchis ca Nude, insa putin mai rosiatic. Am reusit sa salvez situatia cu multiplele mostre deschise la culoare pe care le aveam de la TANF, iar astfel am creat un hibrid care imi place foarte mult. Plus ca s-a inmultit atat de tare, incat a trebuit sa scot din cutiuta si sa pun intr-o pungulita, ca rezerva. Imi place tare mult ce a iesit si imi place si efectul. Totusi, la fel de mult imi place si cel nemodificat (Nude), dar astept sa-l folosesc la vara, cand voi fi mai bronzata.

Revlon Colorstay Foundation 
- normal/dry skin - 180 Sand Beige
Pe acesta l-am primit si desi eu il foloseam pe cel pentru oily skin, am ramas placut impresionata. Nu va mai zis nimic acum, pentru ca planuiesc sa fac un review comparativ in curand.

Crema antiimperfectiuni - Gerovital Plant
Mult timp dupa ce am primit aceasta crema (am primit-o in martie) nu m-am incumetat sa o incerc, deoarece inca aveam probleme cu tenul. Voi vorbi despre ea intr-un review, dupa ce voi folosi aproximativ jumatate din  borcanel.


Balsam de par Wash & Go
Probabil o sa va mirati sa vedeti acest produs aici. Totusi, pentru mine a fost o surpriza extrem de placuta. Nu am fost niciodata fana Wash & Go, dar dupa ce am incercat acest balsam de par (primit cadou impreuna cu  o vopsea de par, pe care si-a cumparat-o mama) mi-am schimbat complet parerea si mi-am cumparat si un sampon, de care, de asemenea, sunt multumita (nu zic wow, dar se comoporta ca aproape oricare alt sampon din supermarket si in plus, este mai ieftin). 
Balsamul de par este mai bun decat altele mult mai scumpe de pe piata, spre surprinderea mea. Se comporta aproape ca masca de la Kallos, imi descalceste extrem de frumos parul. Sigur am sa il mai cumpar si va sfatuiesc si pe voi sa il incercati (nu neaparat in varianta asta, eu l-am incercat si pe cel pentru matreata si mi-a placut la fel de mult, deci ma gandesc ca toate sunt bune). Pretul este de aproximativ 6 lei din cate tin eu minte...:-?? 

Deodorant-spray Nivea Double Effect
Desi multe fete nu se inteleg cu deodorantele Nivea, eu pot sa zic sa sunt printre preferatele mele, impreuna cu Dove. Punct. ☺

China Glaze - Crakle Glaze - Black Mesh
Mai are rost sa spun ceva?


Avon Nail Experts - Lavander Cuticle Oil
Love the smell!


P.S.: Mai aveti 2 zile sa participati la CONCURS!!!


Pupicei,

Share:

0 comentarii