DIY: Betisoare pentru cuticule

Hello!!!

In postarea de astazi am sa va arat cum sa va faceti singure betisoare de cuticule, cu o investitie de maxim 10 lei (asta in caz ca nu aveti cele necesare, lucru putin probabil). But let's see!:)

- rezultatul final -



Materiale necesare:

1. Bete pentru FRIGARUI


Da, ati citit bine!:))
 V-am pozat si pretul, ca sa vedeti cat de ieftine sunt. Iar in acel pachet avem 100 de bucati, care ne vor tine o vesnicie.


2. Cutter
Un cutter oarecare, ca oricum, ne intereseaza doar lama. Al meu a costat aproximativ 4 lei.
Sa aveti grija cu lama, sa nu va raniti.

3. Ciocan
Pe asta il imprumutati de la tatii vostri, sigur au unul. :))


Si iata ce aveti de facut:
Daca va intrebati ce s-a intamplat cu mainile mele, sa stiti ca nu sunt eu, e prietenul meu in actiune. :))
Este extrem de usor, asa-i???

Bineinteles, nu sunt atat de smooth si rezistente ca cele din lemn de portocal sau trandafir, dar sunt o alternativa super ok din punctul meu de vedere. Folosesc metoda asta de cativa ani deja si sunt foarte multumita. Si oricum, o sa aveti atat de multe, incat n-o sa va para rau sa le aruncati dupa fiecare folosire. :)
Btw, lama de la cutter nu se strica, o puteti pune inapoi dupa ce va terminati treaba. Deci si daca nu aveti un cutter, "investitia" este pe termen lung oricum.


Iar pe final, imi cer scuze ca nu ma pricep inca atat de bine la facut filmulete. Ma voi perfectiona, promit.


Daca aveti vreo nelamurire, feel free to ask!



P.S. Nu uitati de cele doua concursuri!
AICI si AICI.




Pe maine,

Share:

0 comentarii