How to: Ombre Hair

Hello ladies!

 V-am tot povestit cat de innebunita am fost si cat imi doream sa imi fac si eu renumita tehnica OMBRE HAIR, care a innebunit starurile de la Hollywood (ok, nu v-am povestit, v-am stresat de-a dreptul!:)) ). Well, dupa indelungi documentari si o mie si o suta de emotii, mi-am luat inima in dinti si mi-am facut si eu.
 In primul rand vreau sa-i multumesc lui LLYMLRS, ii ador blogul si este o sursa de inspiratie minunata. Fara clipul in care explica ea cat de simplu si-a facut probabil n-as fi avut vreodata curajul sa ma fac singura (si sa merg la salon imi era si mai frica, nu cunosteam pe nimeni de incredere). Asa ca am mers si eu pe metoda ei si se pare ca a functionat.

Rezultatul final:


 Initial am vrut sa iau exact acelasi produs pe care l-a folosit ea (L'oreal Highlights), insa se pare ca nu se gaseste in tarisoara noastra. Singurul lucru asemanator pe care l-am gasit a fost:
Eu am luat 12-0, pentru ca am vrut sa fiu sigura ca iese, dar mai era si 10-0 (pe care scria ca nu ar avea amoniac) si 11-0.

Apoi am pregatit tot arsenalul:
 Am luat un bol din ceramica pe care nu prea il folosesc, o periuta special pentru vopsit si am scos produsele din cutie. 
 Practic, ar fi trebuit sa fac amestecul in acel tubulet, insa nu vad cum as fi putut aplica cum trebuie doar pe varfuri cu aplicatorul pe care il avea. Am decis sa fac amestecul in bol, the classic way:

My hair, inainte de procedeu:

 Am impartit parul in doua, l-am adus in fata, iar apoi, am inceput pur si simplu sa aplic produsul cu periuta speciala, doar pe varfuri. Dupa ce am acoperit partea dorita, am frecat bine cu mainile partea din mijloc, unde trebuia sa se faca trecerea (sa nu para ca se opreste brusc, ci ca un degrade). Btw, sa nu uitati sa va puneti manusile. :)

 Am asteptat 45 de minute. Pe cutie scria ca trebuie sa astept intre 30 si 45 de minute, iar eu am ales sa stau 45, ca sa fiu sigura ca iese un blond frumos. 

Dupa 30 de minute a aratat asa:
Se vedea clar cat de mult s-a deschis si pentru ca vroiam mai mult, am decis sa mai stau.

Dupa ce l-am uscat:
 Totusi, nu am fost complet multumita, in unele locuri se vedea clar trecerea si parca blondul care iesise nu era culoarea dorita de mine. Din nou, am procedau la fel ca llymlrs si am amplicat produsul inca o data (ca oricum imi ramasese foarte mult). Am avut grjia sa frec si mai bine partile unde se face trecerea, sa nu se mai vada delimitarea in locurile cu probleme. De data aceasta am stat doar 30 de minute.

La sfarsit a aratat asa:


Iar a doua zi, la lumina naturala, am facut si niste poze pentru voi. :)



Eu sunt foarte multumita de rezultat, sper sa va placa si voua!

 Tin sa subliniez ca nu ma pricep in domeniul acesta si ca ceea ce am facut a fost pur experiment. Nu am experienta, nu am fost vopsita niciodata si habar n-aveam cu ce se mananca toate chestiile astea. Totusi, a fost mult mai usor decat ma asteptam. 

 Daca decideti sa incercati si voi, nu va multumiti doar cu tutorialul meu, va sfatuiesc sa cautati mai mult, sa va interesati cat de mult puteti, atat pe web cat si pe Youtube (asa am facut si eu), unde va sunt prezentate mai multe metode. Asa puteti sa alegeti ce este mai potrivit pentru voi. Metode de OMBRE HAIR sunt multe, nu numai asa cum am ales sa ma fac eu (doar spre varfuri), de aceea e mai bine sa investigati inainte sa actionati.

 Btw, daca aveti deja parul vopsit o sa fie mai complicat, insa nu este imposibil. Pentru noi cele care avem inca culoarea naturala a parului este cea mai usoara cale. Mai multe detalii nu stiu sa va dau, v-am zis...sunt cam pe langa in ceea ce priveste vopsitul parului. :)



P.S.: Doar astazi va mai puteti inscrie la giveaway-ul Sigma. Hurry up!:)


With love,

Share:

0 comentarii