LOTD: Dreamy Neutrals

Hello!!!

 Sambata trecuta am fost la nunta unui prieten din copilarie (doamne ce repede trece timpul) si bineinteles, vreau sa va arat machiajul pe care am ales sa-l port.
 Am fost imbracata intr-o rochie de culoarea lavandei, peste care am purtat un sacou alb + sandalute albe si bucle. Nu am vrut sa folosesc culori prea tipatoare in ceea ce priveste machiajul, asa ca am ales sa merg pe acelasi ton romantic.
Din pacate in ziua respectiva nu am mai apucat sa fac si poze, dar l-am refacut special pentru voi, dar si pentru ca mi-a placut enooorm sa-l port (hi,hi).

 De fiecare data cand port culori de genul ma conving ca mi se potrivesc cel mai bine. Poate din cauza ochilor si a parului, care merg ton in ton cu fardurile...who knows...:)
Consider ca s-ar potrivi oricui, dar parca tot fetelor cu ochii caprui le vine ca o manusa. ♥

Sper sa va placa!











Ii multumesc Marlenei (Makeup Geek) pentru inspiratie. Este una din preferatele mele de pe Youtube!♥


Produse folosite pentru ochi si ordinea aplicarii culorilor pe pleoape:






- Elf Eyelid Primer;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk;
- Ga-de Jewels eyeshadow palette;
- Royal Eye Quad and Bronzer;
- Baolishi eyeshadow palette;
- Elf Quad - Brownstone;
- eyeliner Visions Oriflame cu doua capete;
- Avon Supershock eyeliner - black;
- Maybelline Colossal mascara.

Pentru sprancene:
- Quad Elf - Hazy Hazel (culoarea de sus, stanga);


Produse folosite pentru fata:
- Revlon Photoready Foundation - 004 Nude;
- CoverGirl Loose Powder - Translucent Light;
- Flormar Pretty Compact - Blush & Bronzer;


Produse folosite pentru buze:
- Hymalaia Lip Balm;
- Flormar Long Wearing Lip-gloss



Iar la final, va arat si machiajul pe care i l-am facut iubitei fratelui meu:
Din pacate nu am poze mai concludente, dar cred ca se vede cat de cat ce am facut. :)



P.S.: Nu uitati de concursul la care puteti castiga o cartea de make-up by Marie Claire si de giveaway-ul Sigma.


Kisses,

Share:

0 comentarii