Curls, red lips & cat eyes...my favorite look!!!


Hello ladies!

 Cu siguranta toate avem un tip de machiaj (sau coafura) care ne place cel mai mult si ne face sa ne simtim cel mai bine & sigure pe noi. Well, eu cel mai bine ma simt cand port un ruj rosu si imi conturez ochii cu eyeliner, totul in stil pin-up. Mai adaug si niste bucle si brusc ma simt extrem de increzatoare si feminina. Mi-ar placea sa am timpul si rabdarea necesesara sa le fac mai des pentru ca ador, ador, ador buclele...din punctul meu de vedere sunt atat de sexy...♥
Probabil de aceea imi place atat de mult cum arata Taylor Swift...

 Acesta a fost my to go look in ultimele doua zile si cred ca voi continua tot in acest fel si in weekend, pana ma plictisesc. Este atat de simplu de facut, dar totodata de efect. Stiu ca multe dintre voi nu aveti curaj sa purtati ruj rosu in timpul zilei, dar puteti cauta o nuanta mai cuminte sau sa combinati ce aveti deja pentru a neutraliza culoarea puternica (cum am facut eu in cazul rujului Femme, pe care l-am combinat cu rujul de la Maybeline, pentru a fi mai purtabil). De asemenea, puteti folosi un ruj fuchsia sau coral. Totul depinde de voi!

Stiu ca am mai prezentat look-uri in stil pin-up pe blog, dar pentru mine toate sunt oarecum diferite. Sper sa va placa si varianta asta.






Si daca sunteti curioase ce produse am folosit:

Pentru ochi:



- primer pentru ochi Radiant;
- pudra bronzanta Elf - Luminance;
- pudra bronzanta Elf - Warm Tan (da, le folosesc si pentru ochi);
- W7 liquid eyeliner - black;
- Maybelline Colossal mascara;

Pentru fata:
- fond de ten cu minerale Avon - Ivory;
- corector Ideal Shade - Fair;
- pudra compacta Avon Color Trend - Translucent;
- si din nou pudra bronzanta Elf - Warm Tan.

Pentru buze:
- Nyx Round Lipstick - Femme
+
- Maybelline Moisture Extreme - Burgundy.


Iar pentru par am folosit:
- ondulator Philips HP4658.



Sunt curioasa si care este look-ul vostru preferat? Cum va simtiti voi cel mai bine?



P.S. Astazi este ultima zi in care mai puteti participa la concurs! Hurry up!:)



Cu drag,

Share:

0 comentarii