Propunerea saptamanii: Vanilla & Cinnamon Scent

Hellooo!

 Am vrut sa fac in seara asta o postare mai complexa si sa va vorbesc despre Effaclar Duo & stuff, dar sunt prea obosita pentru un asemenea articol, la care chiar nu vreau sa uit nimic. Intre timp mi-am adus aminte ca e trecut de 12 si ca e luni, so...va ofer PROPUNEREA SAPTAMANII:

Parfumul Felicity by Oriflame



 Sunteti si voi ca mine si iubiti mirosul de vanilie sau scortisoara (sau de ce nu vanilie & scortisoara)??? Atunci va recomand cu toata inima acest parfum de la Oriflame, proaspat aparut, pe nume Felicity (zici ca sunt de la teleshopping☺).
Nu, nu fac reclama, ci vreau sa impartasesc cu voi bucuria mea de a gasi un asemenea parfum, care imi alinta simturile.

 Dupa ce am terminat parfumul French Sweets de la Ulric de Varens (pe care nu-l gasesc in Romania, ca de ar fi asa mi-as lua vreo 5 sticlute), am tot fost in cautarea unuia asemanator. Nu este la fel, dar merge pe acelasi principiu. 
 Din pacate un asemena parfum nu este foarte potrivit pentru perioada cu temperaturi mai ridicate, dar in zilele reci, mai profit de ocazie si ma dau cu el. Vremea ma influenteaza de obicei si vara incep sa ma dau cu parfumuri mai fresh & mai usoare, deci probabil ca voi abuza de el de la toamna incolo.

De asemenea, daca stiti ca nu va plac parfumurile orientale & dulci si sunteti mai degraba genul celor care folosesc parfumuri florale, fresh sau aquatice, acesta nu este pentru voi, cred ca nici nu are rost sa il incercati. Dar daca va plac, go ahead and try it, nu cred ca o sa regretati.

Se gaseste inca la oferta in catalog, la 45 lei (50ml). Singurul minus pe care i l-as da este faptul ca e EDT si nu EDP. Mi s-ar fi parut mult mai potrivit ca EDP.

Note:

Top notes:
- cinnamon, amalfi lemon, peach plum;

Middle Notes:
- jasmine, african orange flower, freesia, lily of the valley;

Base Notes:
- musk, sandalwood,  benzoin, vanilla.

In concluzie, reuneste tot ce imi place mie mai mult: vanilie, scortisoara, mosc si frezie. ♥


Btw, un alt parfum pe care il gasesc asmanator cu acesta ar fi L by Lolita Lempicka. Poate il stiti si va puteti face o idee.

Va pup si va doresc o saptamana minunata!!!

Share:

0 comentarii