Random talking + "I ♥ love your blog" award + CONTEST WINNERS

Hello people!

 Imi pare rau ca nu am fost prezenta prea mult in weekend pe aici si ca nu am postat nimic, as fi vrut asta si am simtit putin nevoia, dar nu am avut putere & inspiratie. Probabil multe dintre voi stiti, pentru ca am vorbit despre asta pe Facebook, dar am sa va povestesc pe scurt si aici.
Acum nici doua saptamani va aratam pisicutele mele frumoase, adoptate in ziua de Paste. Se pare ca destinul nu m-a lasat sa le am pe amandoua, iar vineri motanelul a murit, calcat de o masina. Nici n-aveti idee cat de atasata am fost de el...desi n-a stat cu mine o perioada lunga de timp, eram cucerita iremediabil, am adorat totul la el, era minunat. De ce a trebuit sa se intample asta? 
 Din pacate nu mai am ce face, nu vreau sa dau vina pe nimeni si nu vreau sa ma mai gandesc pentru ca mi se rupe sufletul cand imi aduc aminte, ci o sa imi revars toata iubirea catre Nina, pisicuta, care sufera si ea si isi cauta intr-una fratiorul de doua zile. Life is such a bitch sometimes!:(

Sper sa nu va deranjeze ca m-am destainuit putin, am simtit nevoia sa ma descarc. 


Dar acum, haideti sa vorbim despre lucrui mai putin deprimante. Vineri s-a terminat concursul sponsorizat de Complex Apicol si a venit vremea sa alegem cele doua castigatoare, care vor castiga cate un set format din:
- laptisor de matca omogenizat in miere de salcam;
- laptisor de matca liofilizat;
- crema de fata Apidermaliv pentru ten normal/mixt.
Am primit 147 de entry-uri dintre care 132 au fost valide.

Cele care nu va mai regasiti comentariul la postare inseamna ca nu a fost valid (nu ati indelplinit cele 3 conditii, sa scrieti "PARTICIP", sa imi lasati mail-ul in comentariu si sa imi spuneti cu ce nume ma urmariti). Imi pare rau, dar am fost nevoita sa le sterg (chiar daca pe unele dintre voi va stiu si imi sunteti drage), ca sa imi iasa numaratoarea.

Castigatoarele sunt:

1.

Felicitari Jade!


2.

Felicitari Di Ana!!!


Am sa va trimit e-mail in seara asta sau maine.

Daca in 48 de ore nu imi raspundeti, am sa aleg alte castigatoare.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

In final, vreau sa ii multumesc lui Special K, pentru blog award-ul pe care mi l-a oferit. I love your blog too!


Il ofer mai departe catre: Anca, Ada, Alexandra si Little D..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


P.S. Deseara voi pune cateva produse noi pe pagina de blogsale. Check it out!



Pupici,

Share:

0 comentarii