Review + GIVEAWAY - Sigma Taylor Kabuki Brush (CLOSED)


 Acum aproximativ o luna, m-am inscris si eu in programul de afiliere Sigma. Am primit intre timp si pensula retractabila Miss Taylor Kabuki, careia ii voi  face review astazi. Sunt extrem de incantata de ea, este in genul celei de la Tanf, care pana acum era preferata mea. Este prima mea pensula Sigma, and that makes me so happy!

Dar sa lasam putin pozele sa vorbeasca:



Nu-i asa ce e superba?

Parerea mea despre aceasta pensula:

- este perfecta pentru aplicarea produselor sub forma de pudra, dar si a celor lichide. 
Exemplu: blush, bronzer, pudra, fond de ten mineral si fond de ten lichid/spuma/solid, etc. Deci este multifunctionala, ramane doar sa va gasiti voi varianta preferata de utilizare. Mie personal imi place cel mai mult sa o folosesc pentru fond de ten lichid si mineral;

- perii sunt sintetici, dar foaaarte moi si placuti la atingere;

- este perfecta daca mergeti in excursie sau daca vreti sa o tineti in portfard, fiind retractabila;

- pe langa asta, imi place foarte mult ambalajul, chiar este "glamorous", dupa numele colectiei. Cred ca daca o scoateti din portfard, o sa atraga toate privirile. :))

- nu am gasit nicio diferenta de calitate intre cea de la Tanf si aceasta. Daca pana acum aveam o pensula preferata pentru fdt, acum am doua;




Si daca tot este ziua mea de nastere astazi, va fac si o surpriza ☺:

Aveti sansa sa castigati si voi o pensula Sigma Miss Taylor Kabuki, ca sa nu fiu eu singura care se bucura de aceasta minuntatie.


Regulament:

In primul si primul rand, trebuie sa stiti ca acest giveaway este INTERNATIONAL!

1. Sa fiti followeri ai blogului prin Google Friend Connect (de data aceasta nu accept entry-uri decat asa, nu si cu FB);
2.  Sa imi spuneti printr-un comentariu care este pensula pe care voi o considerati indispensabila si de ce.
3. Sa imi lasati in comentariu si adresa de e-mail.

Daca nu respectati aceste mici conditii, voi fi nevoita sa va descalific.

DEADLINE: 27 mai 2011, ora 23:59 




P.S.: Vreau sa va multumesc din suflet pentru numarul imens de urari de pe paginile mele de Facebook, m-ati facut extrem de happy! :*:*:*



Cu drag,

Share:

0 comentarii