Song Names Tag + Inspiration Award

Hello!!!

 In dimineata aceasta am vazut un tag foarte interesant & funny la Koko si am decis sa il preiau si eu. Probabil stiti despre ce este vorba, but anyway: trebuie sa raspundem la intrebari folosind titlurile pieselor unui singur artist/trupa. Nu avem voie sa preluam artistul ales de persoana la care am vazut tag-ul si nu avem voie sa folosim acelasi titlu la mai multe intrebari. Eu am ales-o pe Beyonce, pentru ca este una din artistele mele preferate & melodiile ei imi merg direct la inima. Here goes nothing:

My life according to Beyonce:


Are you a male or a female? "NAUGHTY GIRL"

Describe yourself: "DIVA"

How do you feel? "CRAZY IN LOVE"

Describe where you currently live: "SATELLITES"

If you could go anywhere, where would you go? "RUN THE WORLD"

Your favorite form of transportation: "WORK IT OUT"

Your best friend: "IREPLACEABLE"

You and your best friend are: "UNTIL THE END OF TIME"

What's the weather like? "SUMMERTIME"

Favorite time of the day: "THAT'S HOW YOU LIKE IT"

If your life was a TV show what would it be called?  "WOMAN LIKE ME"

What is life to you? "CRAZY FEELINGS"

Your relationship: "BONNIE & CLYDE"

Your fear: "SCARED OF LONELY"

What is the best advice you have to give? "THAT'S WHY YOU'RE BEAUTIFUL"

Thought of the day: "RING THE ALARM"



Daca aveti timp si chef, ascultati si melodiile, unele se potrivesc perfect si au si un mesaj foarte frumos!

---------------------------------------------------------------------------------------

Am primit acest award de la: Ema, Mada Nails, DariaEndre si Just_Me
Va multumesc din suflet fetelor, inseamna mult pentru mine!!!!

Daca mi l-a mai oferit cineva, please let me know, inseamna ca ori nu am fost anuntata ori nu am observat eu postarea respectiva. Multumesc inca o data:*


P.S.:  nu uitati de concursul de pe Facebook, unde puteti sa castigati doua parfumuri Avon. Astept cu drag entry-urile voastre!
Click AICI.




Va pup,

Tags:

Share:

0 comentarii