1 year of blogging MAKE-UP CONTEST!!! (CLOSED)


Hello ladies!

V-am promis ca revin cu o surpriza, nuuu?:) 
Cum ieri am implinit un an de cand scriu pe blog am vrut sa va recompensez si pe voi cu ceva, in semn de multumire ca ati fost alaturi de mine atata timp. Si ce metoda mai buna daca nu printr-un concurs, nu-i asa?:)

Dar inainte de toate vreau sa va ispitesc si sa va arat ce puteti castiga:

Premiul 1
Este oferit de ELF Romania si consta in trusa Beauty Encyclopedia - Sparkle Eye (asemanatoare cu fardurile din trusele Urban Decay) si o trusa Beauty Encyclopedia editia pentru buze.


Premiul 2
Este oferit de Make-up Shop si contine un set de 3 pensule profesionale Elemental Esthetics: fan brush, blush brush si eyeshadow brush.


Premiul 3
O poseta stil rock, oferita de mine. :)


Si acum sa va povestesc si ce trebuie sa faceti voi, nu?


  • Ideea principala este de a recreea unul din machiajele voastre preferate DE PE ACEST BLOG. De asemenea, vreau sa atasati in e-mail si poza dupa care v-ati inspirat
  • Aveti dreptul la doua entry-uri (doua look-uri), pe care nu tin neaparat sa mi le trimiteti deodata. Puteti sa imi trimiteti maxim 8 poze/look.
  • Puteti sa va inspirati din orice look, in afara de cele din categoria "10 minutes make-up"; in concluzie, as vrea sa fie unul din machiajele mai complexe, ca sa pot face o departajare intre look-uri;
  • Trebuie sa imi trimiteti atat poze cu intregul look, cat si poze close-up pentru ochi.
  • Vreau ca intr-una din poze sa scrieti pe o coala de hartie "Anda Zelenca - 1 year of blogging Contest" ca sa ma asigur ca ati facut look-ul acum. NU ACCEPT TEXTUL PE POZA, CI DOAR PE O COALA DE HARTIE!
  • Sa fiti follower al blogului prin GFC sau e-mail si sa imi spuneti cu ce nume (in e-mail).
  • sau
  • Sa dati like la pagina oficiala de Facebook si sa imi spuneti cu ce nume (in e-mail).
  • Sa locuiti in Romania.

Astept entry-urile voastre pe adresa de e-mail: andazelenca_blog@yahoo.com


Termen limita: 30 iunie 2011 7 iulie 2011, ora 23:59


* le multumesc sponsorilor pentru sustinere si pentru premiile oferite.


Multa, multa bafta va doresc,





Share:

0 comentarii