Review: Revlon Photoready foundation

Hello!

 Am asteptat cu inima la gura sa scriu acest review, pentru ca va spun sincer, as fi scris un post chiar a doua zi dupa ce l-am primit, in care sa va spun cat sunt de indragostita!:)) Insa am fost un om responsabil si am asteptat sa-l folosesc macar o luna, sa vad cum se comporta in mai multe conditii si sa imi pot forma o parere generala.
Astfel a trecut o luna si jumatate si a venit momentul sa va vorbesc despre preferatul meu in materie de fonduri de ten in acest moment.

 Personal, am fost foarte reticenta si nu am stiut exact daca ar trebui sa-l cumpar sau nu, avand in vedere ca am tenul gras si parerile despre el erau atat de impartite. Insa faptul ca l-am pimit cadou m-a scutit de stres (thanks to my boyfriend).

Din punctul meu de vedere, acesta este un fond de ten de care ori te indragostesti, ori il urasti. Din fericire, eu fac parte din prima categorie.

Descriere oficiala:
"Revlon PhotoReady™ Makeup - for poreless, airbrushed skin in any light. Photochromatic pigments bend and reflect light to erase every flaw. Complete, yet undetectable coverage. Soft, luminous finish. 

- Oil free;
- Fragrance free;
- SPF 20;"
Parerea mea:

Generalitati:
- este recomandat pentru un ten normal/uscat, insa si fetele cu ten mixt spre gras il pot folosi. Nu il recomand insa unei fete cu probleme mari cu secretia de sebum sau cu acnee (doi-trei monstruleti nu se pun). Petele si alte probleme de genul (nu foare grave) pot fi rezolvate cu un corector, nu va vor impiedica sa il folositi;

- pe tenul meu rezista aproximativ 5 ore impecabil, dupa care incepe sa isi mai piarda din acel "flawless look". Insa eu rezolv problema re-aplicand putina pudra. Rezistenta ar fi un minus fata de faimosul Colorstay;
*tin sa precizez ca eu aplic pudra peste orice fond de ten as folosi, datorita tenului meu gras. Astfel imi setez mai bine fondul de ten si il fac sa reziste mai mult.

- personal, acum vara, cand sunt zile caniculare, prefer sa nu il folosesc pentru ca nu face fata atat de bine. De altfel prefer sa nu folosesc fond de ten lichid at all, de la orice firma ar fi el si ma axez pe cele minerale/pulbere;

- acoperirea este medie spre mare, iar din punctul meu de vedere, acopera mai bine decat Colorstay pentru ten uscat, dar nu si decat Colorstay pentru ten gras;

- iar pentru ca are si SPF20 si pentru ca e OIL FREE , ii mai dau niste plusuri. :)

Aplicare & aspect:
- imi place sa il aplic atat cu degetele, cat si cu pensula. Totusi, cu degetele se face mai multa economie, pentru ca aplicatul cu pensula "mananca" mai mult produs;

- de asemenea, imi place pentru ca are pompita, fata de Colorstay, lucru care il face mai usor de aplicat.

- din punctul meu de vedere arata foarte natural pe fata, iar acele particule de sclipici (desi e cam impropriu spus sclipici) care reflecta lumina dau senzatia de ten sanatos si luminos. Acest lucru m-a facut sa ma indragostesc de el inca de la prima aplicare. Nu v-ati astepta de la o fata cu ten gras sa spuna asta, nu? Totusi, eu nu mai am probleme cu secretia de sebum lately si luciul fetei nu mai este o problema pentru mine (nu a fost decat in perioada in care am avut probleme cu acneea - iarna aceasta, in rest nu m-am confruntat cu asemenea probleme). De aceea nu il recomand unei fete care are probleme cu luciul, acest fond de ten ar accentua totul. Probabil daca l-as fi incercat iarna trecuta l-as fi detestat;

Fotografii:
- am vazut ca multe fete evita sa il poarte in poze sau in timpul zilei. Well, eu il port si in poze si in timpul zilei. :)) Sunt atat de indragostita de efect, incat cu greu m-am despartit de el, acum, in zilele astea caniculare. Plus ca mie chiar imi place efectul, care, dupa cum ziceam, da un aspect sanatos tenului;

- in ceea ce priveste pozele, cred ca depinde foarte mult de aparatul foto. Eu ador sa aplic Photoready atunci cand pregatesc un machiaj pentru blog. Fata nu imi iese sclipicioasa, ci doar imi da un glow, pe care il ador.
Exemple:
 Click pe poze pentru marire.

Comparatie:
 Nu pot sa spun ca as avea un termen de comparatie, pentru ca este cel mai "diferit" fond de ten pe care l-am incercat. Si daca ar trebui sa aleg intre Colorstay si Photoready nu as putea sa o fac, datorita faptului ca sunt atat de diferite. Colorstay are finish mat si ofera full coverage, care cu siguranta salveaza multe fete cu probleme ale tenului in ceea ce priveste aspectul acestuia (i should know that), pe cand Photoready ofera un finish natural, dewy, sanatos, desi acopera si el imperfectiunile. Eu le recomand pe amandoua, sunt de departe fondurile mele de ten preferate.


Sper ca acest review sa va fi ajutat sa faceti alegerea potrivita!



Va pup,

Share:

0 comentarii