In trend right now: Wedges/Platforme

Hello!


 Astazi am sa abordez un trend care pe mine personal nu m-a prea incantat la inceput - platformele
Nu spun ca acum este modelul meu preferat de incaltaminte (i'm more like a flat sandals kind of girl), dar mi-am mai schimbat parerile, intre timp aparand si modele care de care mai frumoase. 
 Nu am un corp ideal, niciodata nu am avut si de aceea le-am si evitat, avand impresia ca flateaza doar un picior foarte lung si ca pe picioarele mele tot ce fac e sa le scurteze. Call me crazy, dar asta a fost parerea mea, si inca mi-o pastrez in ceea ce priveste anumite modele de platflorme (ca de exemplu cele care se leaga pe picior). E adevarat, sunt mai greu de asortat (vor arata oribil cu o pereche de colanti) insa cu putina grija, ii pot purta chiar si fetele mai micute si pot sa creeze un look minunat, fara sa ne scurteze/ingroase picioarele. Si unde mai pui ca ne fac si mai inalte?☺♥

Am sa va arat niste modele care pe mine m-au cucerit. 
So, basically, sunt doua moduri in care imi place mie sa port wedges: cu o rochie maxi sau o rochie vaporopasa de vara si cu blugi skinny/drepti sau cu pantaloni stil pana:

Pentru rochite m-au cucerit:


Toate cele 3 modele se gasesc pe site-ul www.miniprix.ro.




Pentru blugi skinny sau pantaloni stil pana:
Ultimele 3 modele: www.asos.com


+ cateva modele super confortabile, pentru everyday use:



Voi ce parere aveti despre platforme? Ce modele va plac? Puteti sa imi atasati chiar si poze in formularul de comentarii. See?that's why I love Disqus! :))


P.S. Nu uitati de concursul meu aniversar de make-up! Astept cu drag entry-urile voastre!




Pe maine,

Share:

0 comentarii