Day in nature + awards

Helloooo!

 Ieri mi-am petrecut ziua in natura, la sat. Nu stiu daca v-am mai spus, dar ador sa merg la sat, ador linistea de acolo, ador cerul plin de stele noaptea (pe care nu le vezi in veci in oras), ador simplitatea oamenilor (vorbim de un sat micut,da?)...i just love it. 
 Bineinteles, am profitat de lucrul asta si am facut 12049057 de poze. Unde mai pui ca a fost prima iesire a lui Max in natura? Don't worry, a fost safe si pentru el si pentru altii, terenul de la tara este ingradit. A fost cel mai fericit caine de pe pamant, iar asta o sa observati din poze. Trebuia, trebuiaaa sa va arat macar cateva. :)) Sper sa il mai putem duce cat de curand...e mai dificil cu transportul. :))

Look at this awesome photo! :))

A avut unde sa zburde:


The woooorld is mine!!!

And then I rest a little bit:


Nici nu mai incapem in cadru. :))

Si bineinteles ca nu m-am multumit eu cu atat si am facut si niste poze cu fructe, frunze & stuff like that. I'm a sucker for macro pictures.









+ me, of course!:))
 I love, love, loveee my ombre hair!:) E singurul motiv pentru care am facut poze. :)) 
Bine, bine, tac...v-am innebunit cu parul meu!

Am purtat o oja mov minunata de la Moyra, nuanta 73. In poza a iesit mai spre blue, dar de fapt e un mov electrizant cu niste reflexii superbe!


----------------------------------------------------------------------------------------------

BEST BLOG Award
Care vine impreuna cu urmatorul quiz:

Name your favorite color, song and desert:
- imi e greu sa aleg o singura culoare, mie imi plac toate. Dar sa zicem ca imi place foarte mult in momentul de fata CORALUL;

- aceeasi chestie si la melodii...hard choice...Masterboy - Land of dreaming (pentru ca adorrr muzica din anii '90). Spuneti-mi voi ca nu simtiti fiori cand ascultati melodia asta...:)) 
Mie imi aduce atatea amintiri placute din copilarie. *dreaming*

- tort de iaurt & frisca & multe, multe fructe;

What is pissing you off: 
- minciuna si ipocrizia.

When you're upset, you:
- sunt ori calma & depresiva ori la polul opus, foarte irascibila, depinde de situatie.

Your fav pet:
- my pets!:X

Black or White?
- black.

Your biggest fear is:
- moartea & singuratatea;

Your best feature is:
- you tell me!:)

Your everyday attitude:
- nu este intotdeauna aceeasi;

What is perfection?
- link;

Guilty pleasure?
- pizza & pasta. :))

I love to read your blog award + beautiful blogger award

Thank you Superifcial Beauty!




Pupici!
Ne "vedem" maine,

Share:

0 comentarii