Contest winners reviews: Complex Apicol

Hello!

 A trecut deja ceva timp de cand castigatoarele concursului cu produse apicole au primit produsele. Le-am lasat la dispotizitie 2-3 saptamani, ca sa aiba timp sa isi faca o parere despre ele. Nu am sa va mai spunem astazi ce spune producatorul & stuff like that, pentru ca sunt sigura ca ati citit despre ele peste tot + ca le regasiti si pe site. Veti regasi aici doar parerile noastre sincere despre produse:

Iata ce au spus:

DiAnaaa

Crema de fata Apidermaliv:

 "Incep prin a spune ca mirosul este unul demential! Imi vine s-o mananc cand desfac capacul. Aceasta vine intr-un borcanas micut cu capacel verde, partea cu crema fiind despartita de capac printr-un alt capacel, plat, alb, din plastic (din partea mea are un mare plus deoarece, cum am vazut la majoritatea cremelor, particele din produs se imprastie pe capacul propriu-zis) deasupra caruia gasim o lista cu descrierea produsului.
 Avand in vedere ca eu nici pana in ziua de azi nu stiu ce tip de ten am, m-am hotarat sa o folosesc. Este o crema foarte grasa, trebuie aplicata in cantitati mici si intinsa foarte bine ca sa intre in piele. O  folosesc, cum fac  majoritatea fetelor din blogsfera, seara, inainte de culcare. Eu am o mica mare problema: imi intra foarte greu in piele! Prima seara cand am folosit-o am aplicat-o pe la orele 24, apoi pe la ora 6 dimineata m-am trezit si primul lucru pe care l-am facut a fost sa-mi ating fata care era foarte lipicioasa si uleioasa! Problema s-a remediat, iar pana la orele 10, crema a reusit sa intre in piele. Nu am folosti-o pe timpul zilei pentru ca, datorita vantului, parul mi s-ar lipi de fata si as sta toata ziua cu mainile pe sus.
Un mare plus din partea mea (si a mamei mele care si-a bagat nasul de la bun inceput in crema) : hidrateaza! Daca si pe ea a impresionat-o, eu ce sa mai spun?:))"

Laptisor de matca omogenizat in miere de salcam
 Ce v-as putea spune despre aceasta miere?:)) cred ca fiecare dintre voi a mancat miere macar o data in viata ei. Eu mai am un sferticel din borcan, pe care sigur il voi termina in seara asta J nu supravietuieste pana maine. M-am bucurat totusi ca nu s-a spart, avand in vedere ca a fost trimis prin Posta Romana. Cu ce ma mai delectam eu acum?:)) Ce mi-a placut la acest borcan (ca si la crema)e ca a avut intre capac si gura borcanasului o foita protectoare si mierea nu s-a imprastiat peste tot.


Laptisor de matca liofilizat:

 In cutiuta se gasesc doua tipuri de fiole:  una cu laptisor de matca si alta cu un lichid incolor . Ambele sunt marcate in zona unde trebuiesc sparte (aveti grija sa nu va taiati ca eu am patit-o!) cu ajutorul pipetei se ia din fiola cu lichid si se pune in cealalta, apoi se agita ca sa se omogenizeze. Se administreaza dimineata, sub limba.
Un lucru este sigur: da foarte multa energie J!"


Jade

"Acum doua saptamani am primit coletul de la Anda cu produsele de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj. In acest timp mi-am format deja o parere despre produse, parere pe care vreau sa o impartasesc cu voi.


 Laptisorul de matca liofilizat este descris ca un “produs biologic cu un camp de activitate limitat, ce se foloseste in alimentatie, avand efecte vitalizante, tonifiante si regeneratoare asupra organismului uman, fiind usor asimilabil”. Eu l-am luat conform instructiunilor (in fiecare dimineata, inainte de micul dejun), are un gust acrisor care mie personal imi place. Ce am observat ca efect al acestei cure e faptul ca am avut mai multa energie pe parcursul acesteia, efect mai mult decat binevenit avand in vedere faptul ca am avut o perioada destul de solicitanta, in care de-abia aveam timp sa mananc. Impreuna cu laptisorul de matca liofilizat am primit si un borcanel de laptisor de matca omogenizat in miere din flori de salcam, pe care l-am luat ca atare, dar pe care l-am folosit si in amestecul unor masti cu argila, care au avut un efect benefic asupra tenului meu, in sensul ca l-au lasat catifelat si hidratat.
 Crema Apidermaliv o folosesc pe post de crema de noapte, fiindca mi s-a parut prea grasa pentru zi. Tenul meu e mixt (gras in zona T si normal pe obraji). Intra in piele cam in 20-25 de minute, are o textura cam densa pentru gustul meu (prefer cremele cu textura mai lejera, fiindca se intind mai usor), insa daca o aplic cand fata mi-e putin umeda se intinde mult mai bine. Crema se consuma foarte incet pentru ca e nevoie de o cantitate mica pentru a acoperi toata fata.

 In prima dimineata dupa ce am folosit-o am fost placut surprinsa sa gasesc in oglinda un ten uniform (am cateva urme de la cosuri care ies foarte tare in evidenta cateodata), iar pe parcursul a doua saptamani am observat ca pielea de pe frunte unde am cateva linii de expresie (am 21 de ani) e mai intinsa, insa va trebui sa o testez timp mai indelungat pentru a fi sigura de acest efect. Nu am avut reactii adverse de genul iritatii sau cosuri.
 Acestea au fost observatiile pe care le-am facut pe parcursul acestor 2 saptamani de testare a produselor, ii multumesc inca o data Andei fiindca mi-a dat posibilitatea sa le incerc si sper ca va fi de folos cuiva acest review. 
Va doresc o zi frumoasa tuturor! Jade."



Parerea mea despre produse:



Crema Apidermaliv
 Am incercat-o timp de aproximativ doua saptamani, cand inca nu venisera caldurile infernale. :) 
Precizez ca am folosit-o doar SEARA pentru ca tenul meu este gras si as fi aratat ca un disco ball daca as fi aplicat-o in timpul zilei.


Voi incerca sa sintetizez totul, ca sa fie usor de citit & inteles:


PRO:
- mirosul (mie mi se pare placut, e un miros oarecum natural);
- efectul pe care il are. Dimineata mi-am regasit tenul este mai luminos, mai neted...vesel Desi m-am asteptat sa ma trezez plina de luciu, nu a fost asa, a intrat in piele pe timpul noptii. Per total, mi-a placut mult efectul ei. Cred ca folosita pe termen lung si intr-un anotimp rece, isi face treaba minunat. Eu voi continua sa o folosesc la iarna.
- faptul ca are in compozitie ingrediente naturale;
- in ciuda faptuui ca am tenul gras, nu am avut probleme cu aplicarea. La mine a intrat bine in piele si nu am simtit acel film gras. Tin sa precizez ca am aplicat cantitati destul de micute. Totusi, daca stateam nedormita 1-2 ore de la aplicare, luciul aparea negresit. :)) 
- anti-rid. :)


CON:
- ambalajul demodat (majoritatea firmelor romanesti ar trebui sa dea mai multa importanta acestui aspect);
- mirosul: da, l-am pus si la puncte forte, i know. Este placut, insa este foarte puternic, iar pe mine ma deranjeaza oarecum lucrul acesta;
- fiind dedicata unui ten mixt, consistenta ar fi putut fi mai light;




Laptisor de marca omogenizat in miere de salcam si laptisor de matca liofilizat


 Efectul acestor produse nu am putut sa-l observ asa cum se cuvine, deoarece este recomandat un tratament mai de lunga durata. Oricum mi-a placut ideea si ce promit aceste produse, asa ca le-am folosit cu drag. Eu sunt un mare fan al mierii, chiar imi place mult gustul si o folosesc destul de des, deci am terminat borcanelul acela destul de rapid. :)) Am luat cate o lingurita atat dimineata, cat si seara. Fiolele le-am folosit asa cum ne este recomandat, cate doua combinate, dimineata, sub limba. Probabil imi voi mai cumpara un set de fiole, pentru a vedea efecte si pe termen lung. 




P.S.: Imi cer scuze ca acest review a aparut cu putina intarziere pe blog. :)


P.S. 2: Azi merg din nou cu Max la tara. This is going to be fun!:))


P.S. 3.: Am facut putin shopping neplanificat si mi-am luat o rochita maxi & niste platforme pe care le ador. Va las si poza (desi am pus-o si pe Fb.), daca tot am vorbit despre asta intr-un articol anterior. :)
 Si pentru ca stiu ca ma veti intreba: sunt noname, cumparate din Real si am dat 100 de lei pe ambele. Mi-au placut foarte mult si nu am putut sa ma abtin. :)) Anul acesta vreau multe, multeeee rochite!:X




Va pup,

Share:

0 comentarii