LOTN: Inspired by Avon catalogue (tutorial)


Hello!


Acum cateva zile am primit un request sa fac acest look:

Am acceptat cu drag pentru ca si mie mi-a placut la momentul respectiv & chiar eram tentata sa-l fac. Mi se pare foarte sexy si feminin. :X

Iata ce a iesit:
 Bieninteles, i added my personal touch si l-am adaptat ochiilor mei. 
+ ca mie imi plac look-urile mai blenduite, asa ca am decis sa fac o trecere mai lina intre culori.









V-am pregatit si un mic tutorial, ca tot n-am facut unul de mult timp:

1. Dupa ca am aplicat primer (in cazul meu Elf Studio Primer & Sealer) am aplicat si o baza, pentru a intensifica culorile. Am aplicat Nyx Jumbo Pencil (Milk) sub spranceana si in coltul interior, iar pe pleoapa am aplicat Avon Supershock eyeliner (black) pentru a intensifica fardul negru pe care urma sa il pun peste.
* scuzati sprancenele, sunt cam nepensate de data aceasta.

2. Am blenduit cu degetul albul si cu o pensula mica de blending negrul.

3. Am aplicat fard negru shimmery pe toata pleoapa.


4. Am blenduit putin cu o pensula curata, iar apoi am aplicat roz in pliul pleoapei:


5. La fel, am blenduit putin rozul, iar apoi l-am blenduit impreuna cu un alb mat:


5. Apoi am aplicat eyeliner negru pe waterline: atat sus cat si jos!


6. Dupa aceea am inceput sa aplic culorile pe pleoapa inferioara. Am inceput cu un negru, pe care l-am blenduit apoi cu rozul pe care l-am folosit si pe ploeapa superioara.

7. In coltul interior am folosit un roz foarte deschis, pentru luminozitate:


8. Mi-am conturat sprancenele si am aplicat rimel (acum totul arata mai frumos,nu-i asa?):


- pe fata am aplicat: fond de ten Revlon Photoready, pudra pulbere Covergirl si blush Avon stripes (avea si stripes inainte sa-l sparg☺);


- iar pe buze am aplicat: creion contur pentru buze Elf - Mystery Mauve si lip-gloss Nyx - Tea Rose;


Pentru ochi am folosit:
- primr & sealer Elf Studio;
- Nyx Jumbo Milk pencil;
- Avon Supershock eyeliner - black;
- 120 eyeshadow palette;
- Maybelline Volum' Express Lift-up mascara.

The end!


P.S.: Maine va fi o zi importanta pentru noi! :)




Hugs & kisses,

Share:

0 comentarii