Happy 1st birthday to my blog!

Credit: Aquafornia.com
 Hello!

 Acum un an de zile ma prezentam in fata voastra cu cateva machiaje facute de mine. Nu am gandit mult situatia si pur si simplu m-am lasat dusa de val. Decizia a venit subit... desi mereu imi ziceam ca daca fac pasul acesta si deschid un blog voi ajunge sa nu mai am timp liber (si cam asa si este!☺)...imi era frica ca nu o sa ma descurc, ca nu o sa am idei, ca o sa va plictisesc...etc, etc.
Am ezitat si am ezitat pana am facut pasul cel mare...
 Nu regret nimic, a devenit o pasiune atat de mare incat n-as mai putea sa renunt. Am devenit addicted. Daca stau doua zile departe de blog, parca ceva lipseste...that's how much I love blogging.

 Ce m-a starnit pe mine sa fac acest blog a fost faptul ca aveam foarte multe produse Elf, castigate in urma unui concurs. M-am gandit ca ar fi util sa le prezint, deoarece toate cautam poze reale, care sa ne ajute sa ne hotaram cand vrem sa comandam un produs online...iar de pasiunea pentru make-up nu cred ca mai are rost sa mai vorbesc...cred ca este evidenta. :) Si asa a inceput povestea acestui blog...

 Am trecut prin multe experiente alaturi de voi, mai bune, mai putin bune, iar acum cand ma uit in spate nu imi vine sa cred ca a trecut un an. :) 

Nu sunt buna la vorbe, insa vreau sa va multumesc ca ati fost alaturi de mine, este o zi tare emotionanta pentru mine!:)

Dar haideti sa facem o mica retrospectiva ,o sa fie fun! :))

Primul LOTD de pe blog:


V-am prezentat poze din tineretile mele...de asemenea, aceasta postare e si cea mai populara dintre toate, don't know why...:))

Apoi v-am aratat poze din copilaria mea:

Am facut o schimbare drastica...si m-am facut roscata timp de o luna-doua:

Vi l-am aratat pe Max in toata splendoarea lui...si l-am facut "vedeta"!:))))

Si poate cea mai frumoasa veste pe care am primit-o in viata mea: am aparut in revista Joy!

Si nu in ultimul rand...mi-am facut ombre hair! Poate daca nu as fi facut parte din blogosfera nici nu as fi aflat vreodata ca pot faca asa ceva singura! :))




 S-au intamplat multe in anul asta si ma bucur ca ati fost alaturi de mine every step of the way! Blogul meu a luat o amploare pe care nici n-as fi visat-o (aproximativ 55.000 de vizualizari pe luna) si pentru asta nu pot sa va multumesc decat VOUA!!!

La multi ani noua! Sa speram ca vom petrece impreuna cati mai multi ani! :) 


P.S.: Voi reveni cu o surpriza aniversara maine sau poimaine. :)


Va pup,

Share:

0 comentarii