May Favorites

Hello!

 Vin si eu din urma cu favoritele lunii ce tocmai a trecut. Nu sunt atat de multe si de diversificate this time, iar unul dintre produse chiar se repeta (asta inseamna ca imi place cu adevarat, nu?), dar sunt sigura ca aceste tipuri de postari sunt folositoare pentru voi. Eu stiu sigur ca pentru mine sunt. De fiecare data abia astept sa apara favoritele lunii si pe blogurile celorlalte fete. ♥

Fond de ten Smooth Minerals Avon
 A ramas in top, la fel ca luna trecuta. Si probabil o sa ramana toata vara, insa voi trece la o nuanta mai inchisa (Nude). Fondul de ten pudra mineral/cu minerale este perfect pentru temperaturile ridicate. Cum vine vara, tind sa aleg acest tip de fond de ten si sa o las mai moale cu cele lichide.


Fond de ten Revlon Photoready
 Poate si mai des decat fondul de ten cu minerale Avon, am folosit fondul de ten Photoready. M-am indragostit de el, iar intr-o postare viitoare veti afla si de ce.


Sigma Miss Taylor Kabuki
 Si daca tot am vorbit despre fonduri de ten, sa vorbim si despre pensula cu care le-am aplicat, nu? Mai mult o pensula flat top decat o kabuki (care este un avantaj din punctul meu de vedere), aceasta pensula a fost preferata mea in luna ce a trecut. E perfecta atat pentru aplicarea fondului de ten mineral, dar si pentru aplicarea fondului de ten lichid.

CoverGirl Loose Powder
 Este translucenta, isi face treaba excelent (matifiaza tenul si seteaza fondul de ten) si miroase foarte frumos. Me loves it! Si unde mai pui ca o sa ma tina o vesnicie? Btw, am impresia ca toate pudrele pulbere tin mai mult decat cele compacte...:-?? ☺

Quad Elf - Hazy Hazel
 Culoara insemnata de mine a inlocuit cu succes maroul pe care il foloseam pentru sprancene din quad-ul Brownstone. N-avea rost sa cumpar altul, cand am si in acesta o culoare aproape identica.

Himalaya Herbals Lip Balm
 Imi place mult atat mirosul, cat si efectul. Daca il voi gasi in magazine (pe acesta l-am cumparat impreuna cu o revista) sigur il voi mai recumpara.


Crema hidratanta pentru fata si corp Himalaya Herbals 
 Desi nu o folosesc pe fata (mi-e frica ca e prea hidratanta si prea parfumata), imi place la nebunie sa o folosesc pe corp. Mirosul persista si chiar simt ca imi hidrateaza pielea. Totusi, am fost zgarcita si nu m-am dat atat de des, pentru ca este micuta. ;))


Parfum Love to the fullest by Reese Witherspoon
 V-am mai spus cat imi place si aici. Nu stiu de ce ma atrag mereu parfumurile pe care daca cineva ma intreaba cum sunt, nu le pot descrie. :)) Acesta este un caz concret. Nu l-as incadra nici in categoria florala, nici lemnosa, nici orientala, nici fresh...ci un fel de amestecatura extrem de interesanta. You should try it! L-am incercat si pe urmatorul din serie (Live without regrets), dar nu e nici pe departe la fel de reusit ca acesta...pe mine m-a lasat rece. 
Sunt curioasa de al treilea (Laugh often)...


Apa de toaleta Sassy Swirls Avon - Vanilla Blossom
 Dintre cele trei aparute (Vanilla Bean, Vanilla Berry si Vanilla Blossom), acesta este preferatul meu (desi imi plac toate). Ma asteptam ca aceste ape de toaleta sa tina aproximativ ca spray-urile de corp Naturals, insa spre surprinderea mea, chiar persista binisor. Si costa doar 13 lei...:D


 Cam atat pentru luna mai. Nici pe departe la fel de fun cum va fi postarea pentru luna iunie. A fost ziua mea, mi-am facut de cap si m-am ales cu multe produse pe care le ador, dar pe care vi le voi prezenta abia in data viitoare, pentru ca le-am achizitionat dupa jumatatea lunii si nu as respecta regula. :))



P.S. Nu uitati de cele doua concursuri! AICI puteti castiga doua parfumuri Avon, iar AICI o carte la alegere de pe site-ul Libris.



Pupici,

Share:

0 comentarii