Review: Gerovital Plant - crema anti-imperfectiuni & crema hidratanta & ser contur pentru ochi si buze

Hello!


 Cu mult timp in urma (prin martie) am primit spre testare noua gama de la Gerovital Plant, cu extract de floare de colt. Nu, n-am facut parte din vestita campanie, daca va intrebati. :) 
Cum am ramas datoare vanduta & am avut suficient timp sa imi fac o parere cat mai amanuntita despre ele, am decis sa le fac astazi mult asteptatul review produselor care au mai ramas neprezentate. Review pentru demachiant si lotiunea tonica gasiti aici.

 Stiu ca au fost multe pareri in blogosfera, si pro si contra...si la urma urmei e normal, toate suntem diferite, avem tenuri diferite, pielea noastra reactioneaza diferit. Aici e si scopul acestor campanii probabil, pentru ca firma sa afle cat mai multe pareri, fie ele bune sau rele. Daca considerati ca ati citit prea multe review-uri la aceste produse, puteti sa inchideti pagina acum, promit ca nu ma supar!:)

 Eu personal m-am inteles de minune cu fiecare produs din aceasta gama. Si o spun cu mana pe inima! M-am inteles atat de bine, incat le-as mai cumpara oricand! Dar totusi, am gasit si mici minusuri, de care firma ar putea sa tina cont.

Am sa le iau pe rand:

Crema antiimperfectiuni
 Aici am sa incep cu primul si mareeele minus: o crema de acest gen TREBUIE sa fie ambalata la tubulet (ca sa nu "vada" lumina) si nu in borcanas, mai ales fiind destinata unui ten cu probleme.
 Trecand peste asta, eu m-am inteles foarte bine cu aceasta crema. Desi initial mi se parea destul de grasa, am fost uimita sa observ ca nu imi ingrasa tenul absolut deloc si ca intra foarte bine in piele (aplicata in cantitati normale).
- desi e recomandat sa o folosesti de doua ori pe zi, eu am folosit-o doar seara, pentru ca dimineata aveam cu totul alt "ritual";
- imbunatatiri maaari ale tenului nu am vazut, insa pot sa spun ca a ajutat intr-o oarecare masura la vindecarea petelor cu care am ramas in urma acneei. Inca ma lupt cu ele, dar am fost nevoita sa renunt la crema pana la toamna, nefiind recomandata in perioadele cu temperaturi ridicate.
- mie personal nu mi-a provocat nici o reactie negativa: iritatii, usturimi sau lucruri de genul...dupa cum spuneam...ne intelegem de minune.

Nota: 8.50/10 - datorita ambalajului.


Crema hidratanta
 De aceasta crema ne-am ocupat atat eu, cat si mama. Bine...mai mult mama. Dar am avut timp sa imi fac si eu o parere despre ea.
- mama are tenul gras (mai gras decat al meu) si are probleme cu luciul. Spune ca i-a placut foarte mult pentru ca intra repede in piele si ii lasa tenul catifelat. Lucru care ma face sa cred ca nu ar fi potrivita unui ten uscat/deshidratat...nu cred ca ar face fata.
- am incercat-o si eu de cateva ori si am avut aceeasi parere...intra repede in piele si nu lasa senzatia de unsuros. 
Thumbs up din partea fetelor cu tenul normal, mixt si gras!:)

Nota: 10/10 - face ceea ce promite, hidrateaza + ca nu ingrasa tenul absolut deloc.


Ser contur pentru ochi si buze
 Aceasta crema a venit exact cand am avut mai mare nevoie de ea.:)) Ajunsesem la concluzia ca am ajuns la o varsta destul de inaintata incat sa incep sa folosesc o crema pentru ochi, pentru a preveni ridurile inca de pe acum. Nu aveam prea mare experienta cu acest gen de creme, mai avusesem una de la Avon in trecut, pe care oricum o foloseam de 2 ori pe an (☺) si nu mi-am putut face o parere clara despre ea.
 Cand am aplicat-o pentru prima data, am simtit o senzatie de incalizre destul de puternica, dar dupa aproximativ a 3-a aplicare a disparut de tot. Nu m-am alarmat, pentru ca stiam ca aceasta reactie este normala.
 Nu pot sa va spun daca mi-a atenuat ridurile, pentru ca nu am, dar imi place efectul,imi place ca hidrateaza si imi place sa stiu ca ingrijesc aceasta zona si ca previn ridurile, in loc sa le vindec.

Nota: nu as putea sa dau o nota, datorita aspectelor mentionate mai sus.




 Dupa cum spuneam, parerea mea finala este una foarte buna, eu m-am inteles perfect cu fiecare produs primt din gama. Le-as mai recumpara cu siguranta, au fost pe placul meu. Despre ingrediente nu stiu sa va zic, nu sunt in domeniu, insa stiu ca eu nu am avut niciun fel de probleme cu tenul din cauza lor, poate chiar l-au ajutat sa isi revina din perioada "de pubertate" pe care am avut-o in iarna. :))




Va pup,

Share:

0 comentarii