NOTD: Classy Leopard


Happy monday, people! Suntem cu totii plini de viata & cu forte proaspete de munca, asa-i (not)? :))

 Ca sa va inveselesc, am pregatit pentru voi astazi un NOTD. Am realizat ieri ca a trecut ceva timp de cand nu am mai realizat unul. Am facut o pauza de regenerare a unghiilor si nu am mai aplicat gel pe ele pentru aproximativ 2-3 luni. De obicei in timpul acesta aplic intaritoare si ma trezesc mai tot timpul fara nimic pe unghii. :)) Cand le am asa micute aplic o singura culoare, viu colorata, pentru ca ador ideea de unghiute mici in culori vii. Nu ma complic cu modele, pentru ca oricum in doua zile s-ar strica ...de cand ma stiu am avut unghii fragile si aproape nici un lac de unghii nu ma tine mai mult de 2-3 zile. Anyway, acum am din nou gel pe ele si odata cu el a revenit si cheful meu de facut modele.

Hope you will like it!



Pentru a face acest model am folosit stampila...mai exact placuta M45:
 O am de foarte mult timp (au venit impreuna cu stampila: placuta aceasta + inca doua, una pentru french normal & una cu alte print-uri, dar tot pentru french) si nu o folosisem pe mine niciodata datorita faptului ca toate modelele sunt in forma de french si niciodata nu reuseam sa le aplic drept si frumos pe toate. In concluzie m-am gandit ca ar fi la fel de fun si sa aplic print-urile pe toata unghia. L-am ales pe cel animal print si am aplicat de doua ori sa acopar toata unghia, dar pe lung, nu pe lat cum as fi aplicat-o daca faceam un french normal.

Produse folosite:
- lac de unghii Farmasi Nr.46;
- lac de unghii Arabian Glow - Gold Foil;
- Farmasi Top Coat;
- Avon Nail Experts - creion corector (cu care am sters marginile pe care a ajuns inevitabil modelul de pe stampiluta);
- ulei de cuticule cu aroma de lavanda Avon Nail Experts;


 In alta oridine de idei, acesta este un model foaaarte usor de facut, perfect pentru momentele in care aveti nevoie de o manichiura de efect, dar care sa mearga rapid. Stampilele sunt o inventie minunata!

 De asemenea, combinatiile de culori raman la latitudinea voastra! Eu de data aceasta am mers pe rosu & auriu, dar imi surade si combinatia alb cu stampila neagra sau negru cu stampila alba. I will try it...poate cu bulinute!:))



P.S.: Nu uitati de concursul meu aniversar de make-up! Astept cu drag entry-urile voastre!

Share:

0 comentarii