2 x 10 minutes make-up

Hello!

 Stiu ca am rarit-o destul de mult cu machiajele si imi pare rau pentru asta, dar din pacate timpul nu imi mai prea permite sa stau cate o ora sa fac ceva mai elaborat & interesant. Incerc sa recuperez si sa fac ceva macar o data pe saptamana. Machiajele pe care vi le voi prezenta astazi (doua la numar), nu fac parte din aceasta categorie, ci din categoria machiajelor facute pe fuga. :)) Initial nu am vrut sa vi le prezint, insa cum se potrivesc perfect la aceasta rubrica, am zis...why not!

 Primul machiaj l-am purtat de ziua mea. Am ales un navy, pentru ca imi place cum scoate in evidenta ochii caprui. Pe pleoapa de jos am adaugat putin verde. Ador combinatia albastru & verde, este una din preferatele mele. 




Se incadreaza foarte bine la aceasta rubrica pentru ca pe pleoapa de sus am aplicat o singura culoare (navy-ul) pe care am amestecat-o bine cu un alb, ca sa fac o trecere frumoasa. In coltul interior am adaugat puuutiiiin negru. Pe pleoapa de joa am amestecat acelasi albastru cu un verde si cu putin auriu in coltul interior al ochiului, pentru luminozitate.


 Produse folosite:
- Revlon Photoready foundation - 004 Nude;
- Covergirl Loose Powder - Translucent Light;
- Baolishi 15 eyeshadow palette - 03;
- W7 liquid eyeliner - black;
- Maybelline Volum Express Lift-up Mascara;
- Oriflame "Smokey Eyes Collection" Volume Lipstick - Nude;

 -------------------------------------------------------------------------------------

 Al doilea machiaj l-am purtat a doua zi dupa ce mi-am facut bretonul (de care putine dintre voi stiti hi hi hi)...pe care regret amarnic ca l-am facut. L-am tinut prins ever since si astept sa creasca putin, sa pot sa-l trag pe o parte. :)) What can i say, stupid decisions...




 Aici am aplicat doua culori neutre pe pleoapa, una mai inchisa in coltul exterior si una mai inchisa in coltul interior, ca sa creez efectul de umbra. Si pentru o pata de culoare, am aplicat pe pleoapa de jos un eyeliner viu colorat. I love to do this trick! Ca eyeliner pe pleoapa superioara, am aplicat o culoare in acelasi ton cu fardurile, insa foarte sidefata & stralucitoare. Din pacate in pozele close-up nu se observa foarte bine machiajul, ci mai degraba in pozele full-face.


Produse folosite:
- Revlon Photoready foundation - 004 Nude;
- Covergirl Loose Powder - Translucent Light;
- pudra bronzanta Elf - Sun Kissed;
- Quad Elf Brownstone;
- Shimmer Eyeliner Elf - Blissful Blush;
- Nyx Eyeliner - Teal;
- Maybelline Volum' Express Lift-up mascara;
- Oriflame Silky Kiss Lipstick - Antique Silk.


* in case you're wondering, pozele sunt facute inainte sa imi fac ombre hair. :)


 Stiu ca nu este o postare obisnuita, pentru ca nu am pozat produsele & stuff like that, but still, sunt sigura ca look-urile sunt bune pentru inspiratie. Toate avem nevoie de trick-uri rapide, pentru ca toate dormim prea mult dimineata iar apoi facem machiajul la foc automat, asa-i?:))


Kisses,




Share:

0 comentarii