Lazy summer day - TAGS

Hello!

Am reusit sa-mi ridic fundul din pat ca sa postez si eu ceva pe blog. :)) Imi e atat de caaaald! Nu stiu cum e la voi, dar la Timisoara sunt 100 de grade cu siguranta. 
Si pentru ca sunt extrem de lenesa in acest moment,  ma voi ocupa de tag-uri. :)


Primul tag l-am primit de la ItsNoStress (merci!) si spune asa:



1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures.

2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.


Kind of boring E doar o simpla poza facuta cu optiunea macro, pe care o verificam cand mi-am cumparat aparatul foto. :)

Iar acum trebuie sa raspund la cateva intrebari:


1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
Ma cheama Zelenca Alexandra (but everybody calls me Anda). Am 23 de ani. Locuiesc in Timisoara, Romania.


2. Ai porecle? Care?
Not really.


3. O melodie trista, una perfecta, si trei care iti plac foarte mult.


Trista: Katy Perry - Thinking of you



Perfecta: Pink - Fuckin' Perfect (datorita mesajului)



Trei melodii care imi plac foarte mult:


Jack Johnson - Angel



4 non blondes - What's going on

Death cab for cutie - I will follow you into the dark


4. Ai un animalut de casa?
Da, doua. Max (cateloiul) si Nina (pisicuta).

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Pfff...habar n-am...

6. Primul citat care iti vine in minte. Nu trisa, fara Google.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game!

7. Desenul animat preferat din copilarie.
Ariel. :D

8. Iti place inghetata?
Da, dar sunt picky.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Don't know. I like my name. :)

10. Zi-mi un banc:
- not good at this! Prefer sa le ascult!:))


I tag: Special Koko, Iulia Badita, Iguanitza & Deea.




----------------------------------------------------------------------------------

Am primit si acest award de la: Andreea (Blueberry nights)Lauren si Madlen. Multumesc mult!:)


The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!



1. Done!


2. Pfff...din nou? Ok...


- mi-as dori sa ma mut in alta tara;
- imi provoaca repulsie unghiile exagerat de lungi;
- am sarit peste grupa mica de la gradinita :))))))
- iubesc fisticul;
- ador sa stau la inaltime (la propriu); 
- nu fumez;
- iubesc sa ma plimb cu bicicleta (desi in momentul acesta nu am niciuna).


3. Il dau mai departe catre toate blogurile din lista mea!

Tags:

Share:

0 comentarii