LOTD: Romantic Autumn

Si iata ca s-a dus si vara!:( Vine toamna si intr-un fel pot spune ca ma bucur. Imi place atmosfera, imi place sa ma plimb prin parc cand e plin de frunze cazute pe jos, imi place vremea din septembrie (nici prea cald nici prea frig), imi place ca am motive noi de mers la shopping.:)))) Totusi imi va fi dor de vara, de caldura, de atmosfera de vacanta, totusi, este anotimpul meu preferat, voi suspina toata iarna dupa el.

Si ca sa fiu in ton cu vremea de afara, astazi va prezint un machiaj mai "tomnatic", dar cu un accent romantic, perfect pentru o intalnire in parc cu persoana iubita. :)

Acesta este rezultatul final:






Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:





In ordinea aplicarii:
- Elf Eyelid Primer;
- Jumbo Eyeliner Oriflame Visions;
- Duo Eyeshadow Elf - Mocha Swirl;
- Trusa "For your eyes only" Oriflame - custom made
- Clinique Eyeshadow - Suede
- Brown Eyeliner Oriflame;
- Double Extend Mascara L'oreal.

Pentru sprancene:


Produse folosite pentru fata:
- Avon Smooth Mineral Foundation;
- Oriflame Concealer;
- Elf Blush - Coy.


Produse folosite pentru buze:
- Avon Glazewear Sparkle Lipgloss - Sugar Cane.

Sper sa va placa!

Va doresc sa profitati din plin de ultimele zile de vara/vacanta (dupa caz) !

Va pup, 
Anda.


Share:

52 comentarii

  1. Nice work :)
    Parca imi aminteste putin de acel look 'office', doar ca 'mai colorat'. Okay, am avut o exprimare cam ciudata ;))

    ReplyDelete
  2. Si eu sunt trista ca a trecut vara... urasc frigul, ploaia, iarna si, in special, zapada! M-as muta intr-un loc unde sa fie tot timpul cald si soare. Desi sunt nascuta iarna sunt foarte friguroasa :(. Cat despre look, arata super :x:x

    ReplyDelete
  3. nu vreau sa vina toamnaaa:(((eu nu m`am saturat de vara,a fost prea putin!!make`upul tau e frumos,dar cand ma uit la el ma gandesc la toamna:((te pup:)

    ReplyDelete
  4. Superb!!! Este una din combinatiile mele preferate!

    ReplyDelete
  5. Cat conteaza sa ai niste sprancene reusite, sau mai bine zis ...cat conteaza sa ai forma potrivita la sprancene..
    In fine, deci sprancenele tale imi plac, de machiaj nici nu mai zic, dar am o intrebare off topic: esti vopsita? daca da, spune-mi si mie nuanta folosita, daca nu..norocoasooooo :P

    ReplyDelete
  6. Super!! Si iti vine tare bine acest look!

    ReplyDelete
  7. Chiar acum 10 minute am iesit din casa sa cumpar ceva prin ploaie... pe mine cuprinde melancolia cand ma gandesc ca astazi e ultima zi oficiala de vara... Ma consolez insa cu gandul inceperii noului an universitar, abia astept sa-mi revad prietenii si colegii:D

    ReplyDelete
  8. super ! Imi place mult ! Te prinde foarte bine , iti scoate ochii in evidenta. La inceput credeam ca sub ochi ai folosit un creion mov:)) cand colo fard .

    ReplyDelete
  9. Cristina - cel inspired by Alicia Keys? La ala tin minte ca am zis ca poate fi luat si ca un look office.
    Dar totusi sunt diferite, culorile ce le-am folosit acum au tenta movulie, ala era foarte natural si neutru. :P:)
    pupici.

    ReplyDelete
  10. Adina - sunt absolut si total de acord! mai mult, vin cu tine daca pleci!:))
    si eu mi-as dori sa nu se termine vara niciodata!:(
    si eu urasc iarna si friguuuul...:(

    multumesc!:*

    ReplyDelete
  11. Michelline - multumesc!:D
    Tu domnisoara sa postezi mai des, ca mi-e dor sa-ti citesc blogul!:D
    pupici!

    ReplyDelete
  12. Arrianalovemakeup - multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  13. Andra - crede-ma, nici eu nu vreau, dar nu avem incotro...nici eu n-am simtit cum a trecut vara pe langa mine. Mai ales ca am avut licenta anul asta si in plus, nici n-am fost pe niciunde.
    Asa ca daca ma gandesc mai bine, abia astept sa vina toamna...si iarna...si primavara...ca sa fie iar vara!Una in care sa plec si eu pe undeva. :)))))

    ReplyDelete
  14. Lucia - multumesc! ma bucur ca iti place! :)

    ReplyDelete
  15. Katyna - sunt o norocoasa in privinta sprancnelor, ca de felul lor au o forma frumoasa, nici nu trebuie sa pensez mult. Dar si fardul de la Elf ma ajuta muuuult sa le fac sa arate asa. Are nuantele perfecte pentru mine.
    Un singur lucru ma deranjeaza la ele: nu sunt la fel, una e mai arcuita...but i guess i can live with that!:P
    - parul nu e vopsit, n-am fost vopsita niciodata(cel mult suvite)...sa sti ca foarte multa lume m-a intrebat ce culoare am crezand ca ar fi vopsit. :P

    ReplyDelete
  16. ANda, e absolut superb!! Am de gand sa-l incerc si eu, sper sa-mi iasa ceva macar 10% sa se apropie de ce ai realizat tu acolo :D O sa-mi dau silinta imi place enorm! :D

    ReplyDelete
  17. EllaSuchardine - i feel your pain!:(

    ReplyDelete
  18. Make-up by Dina - nu, e fard! E foarte pigmentat si de aceea se vede asa. Dar asta e un lucru bun nu?:P

    ReplyDelete
  19. Lauren - ce ma bucur ca iti place atat de mult!:D:D
    Sa il incerci si sa imi arati ce ti-a iesit pe mail.
    pup u!

    ReplyDelete
  20. Superb machiajul:x arata chiar foarte bine.am sa il incerc si eu:d..totusi..am vb cu cei de la elf si au promit ca aduc colectia studio chiar luna aceasta:d..

    ReplyDelete
  21. Dedeea - multumesc!
    si eu astept cu nerabdare sa aduca gama studio!:D

    ReplyDelete
  22. Foarte frumos look-ul! :)
    Ai un par superb!!!

    ReplyDelete
  23. Iulia - tnx!
    parul trebuie sa-l tai!neaparat! o sa tai o gramada din el...2 centimetri! :))))
    mai mult nu ma lasa inima. si trebuie sa-i dau o forma, ca acum nu prea are (in partea din fata, unde e bretonul crescut).

    ReplyDelete
  24. e superb Anda!
    Desi eu urasc toamna,ma deprima groaznic numai cand ma gandesc la ploaie,vant,frig:(((
    Dar look-ul asta e potrivit pt o astfel de zi:P

    ReplyDelete
  25. Deea's Beauty - Multumesc!:)
    si eu am fost acum pana la magazin si m-a uimit ce vand rece bate, nu mai stiam cu ce sa-mi acopar gatul...sper sa fie asa doar dimineata si sa nu se raceasca atat de brusc totusi!:(
    I will miss summer!

    ReplyDelete
  26. foarte pretty. ma gandeam uitandu-ma la movul ala ce-o fi ca arata foarte bine...si cand am vazut ca e oriflame, mi-e ciuda...si eu am vrut sa mi le iau si am facut prostia sa le tot aman si acuma nu mai sunt in catalog :( stupid me.. anyway..iti sta foarte bine :*

    ReplyDelete
  27. Aqua_shell - pacat ca nu ti le-ai luat. sunt foarte bune si pigmentate. multa lume le lauda.
    daca le mai prinzi, nu mai ezita, eu le-am luat dintr-un flyer, tot dupa ce le-au scos din catalog.
    kiss!

    ReplyDelete
  28. nice combination...e un machiaj natural dar in ac timp misterios si romantic...se potriveste perfect cu atmosfera asta tacuta si racoroasa kre pluteste in zilele d toamna.pup

    ReplyDelete
  29. E foarte frumos:X:X plus ca iti iese din ce in ce mai bine.Spune-mi te rog parca la tine pe blog era o discutie despre lotiunea pt tratarea unghiilor exfoliate de la Farmec.De cate ori pe zi trebuie sa te dai pe unghii....Inca ceva...trebuie dat pe unghia curata sau ma pot da si cand am oja pe unghii?Ms :*

    ReplyDelete
  30. Xella - mersi!:D
    sunt de acord cu tine!:)

    ReplyDelete
  31. Ana - multumeeesc!:D
    Sa sti ca fetele de pe e-joy sunt martorele evolutiei mele(daca esti printre ele probabil sti)...la inceputul anului nu stiam mare lucru, am invatat f multe in putin timp...sunt mandra de mine!:))))))

    - in legatura cu solutia de la Farmec, daca vorbim de cea cu vitamina B5 pentru tratarea unghiilor pot sa-ti dau sfaturi (nu a fost discutia pe blogul meu dar am folosit-o si eu).
    E recomandat sa o folosesti minim o data pe zi (eu cand aveam probleme imi mai dadeam si de 2 ori), iar unghia trebuie sa fie neaparat curata(fara lac). Si sa ai grija la cuticule, sa nu le atingi cu solutia ca ti le va usca ingrozitor. Sa iti iei si un ulei de cuticule pe care sa-l aplici zilnic.
    pupici.

    ReplyDelete
  32. foarte, foarte frumos ti-a iesit! o sa il incerc si eu zilele astea :)
    felicitari!

    ReplyDelete
  33. foarte frumos look-ul....la-m incercat si eu azi, la-m adaptat la o tinuta office, doar ca in loc de mov-ul tau frumos, am folosit un creion verde, ca sa se asorteze cu camasa :D....thx!

    ReplyDelete
  34. e superb Anda.. asa de finutz de machiezi :) imi place mult :)

    ReplyDelete
  35. Unika - verdele este si alegerea mea preferata.
    II da look-ului un aspect foarte fresh si ador asta!:D
    Ma bucur eeenorm ca ti-a placut machiajul si ca l-ai adoptat.
    kisses.

    ReplyDelete
  36. Miuri - ma faci sa rosesc!:D
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  37. imi place blogul tau
    acum descopar abia ca exista si romance superbe care au bloguri foarte interesante

    Alexandra

    ReplyDelete
  38. Alexandra - Ma bucura foarte mult ce spui tu!Multumesc!:*

    ReplyDelete
  39. Am vrut sa scriu "Ariana" si mi'a iesit "Ana" :))) acu am vazut.In fine....da este vb despre cea cu vitamina B5.Deci de asta mi se uscau mie cuticulele:(Bineee ca mi'ai spus.Ms muult de sfat gagica.P.S tareee frumos e catelul tau alb:X:X:X:X si eu am unul ciobanesc carpatin:) tot alb.Stai la curte sau la bloc?ca e mariosr:D :*:* Si intr'adevar ai talent se vede ca iti place,nu degeaba te'a pus koko sa postezi un make up pe blog'ul ei ;)

    ReplyDelete
  40. Ariana - eeeh, nu mai conteaza numele acum!:P
    -Da, usuca raaau cuticulele, trebuiesc protejate cu ceva.
    -N-ai de ce , ma bucur ca am putut sa te ajut.
    -MErsiiiii, si eu il ador pe cutu meu, are 9 luni acum si e ciobanesc italian.
    Stau la curte, la bloc n-as face fata cu unul dinasta!:)))))
    -Multumesc inca o data pentru complimente!:*

    ReplyDelete
  41. Felicitari!Esti atenta la toate detaliile si asta imi place.In plus,esti o dulcica,ai niste ochi expresivi si un chip de papusica.Astept cu nerabdare sa-ti dai frau liber imaginatiei la urmatorul machiaj.Pupici.

    ReplyDelete
  42. Corina-TIMISOARA - vaaaai, iti multumesc, chiar mi-ai infrumusetat seara cu comentariul tau. Ma bucur ca va place ce fac!
    Te pup!

    ReplyDelete
  43. Iar te necajesc cu lotiunea pt tratarea unghiilor cu vitamina B5 :D m'am dat ieri doar pe unghii cum mi'ai spus dar tot s'a prelins un pic si sub unghie si iar mi s'a uscat pielea:(( cred ca nu o sa il mai folosesc.Tu cum iti protejezi unghiile ca sa nu se preling si asa mai departe?:) :*

    ReplyDelete
  44. Ariana - Ai ulei de cuticule? sau ceva de genul, foarte gras? daca nu ti se vor usca, este indispensabil sa ai asa ceva, crema normala nu face fata.
    Eu il aplicam cam la 2mm deasupra de cuticula, sa fiu sigura ca n-ajunge si era ok. :)
    Ar fi pacat sa te lasi de el pt ca este foaaarte bun.
    pupici.

    ReplyDelete
  45. Te prinde bine machiajul asta ;;) As zice chiar ca esti o indragostita veritabila. Poate il incerc si eu azi, daca imi permiti :D

    ReplyDelete
  46. Alexandra - ooo, multumesc!:)
    de ce sa nu-l incerci?:) de aceea imi postez machiajele, ca sa incerc sa va inspir.:)
    pupici.

    ReplyDelete