Review & Swatch - Nyx Round Lipsticks

Helloooo fetele! :-*

Din pacate in ultima perioada am citit multe pareri negative privind produsele Nyx, imi pare rau sa aud asta, dar orice ar fi eu imi sustin ideea. Ador aceasta firma si in special ador rujurile lor. Am reusit sa adun 12 nuante si inca mi-as mai lua...
De asemenea, visez de nu stiu cand la trusa de farduri "For your eyes only" - Brown Eyes si cea din gama "Runaway Collection" - Champagne&Caviar , la creionul Jumbo Milk si la rujul Fig, dar intr-o zi o sa le detin si pe astea, sper sa fie in stoc in curand.

As avea urmatoarele pareri pro si contra privind aceste rujuri:

PRO:
  • sunt cremoase, nu usuca buzele deloc;
  • le gasesti in aproape orice nuanta ti-ai putea imagina;
  • sunt pigmentate;
  • multe nuante mate;
  • pret accesibil.
CONTRA:
  • nu prea am nimic de spus aici, poate doar ca nu rezista foarte mult pe buze, dar pentru mine asta nu este o problema atat de mare.
* Am observat ca aproape toate fetele ce detinem rujuri Nyx avem cam aceasi parere despre ele, asta e un lucru bun, zic eu. :D


Si swatch-urile:
Aici le-am adunat pe toate ca la scoala :))

Nu le-am facut poze la fiecare separat pt ca nicicum nu vroiau sa iasa realist. Asa ca am zis ca swatch-urile pe buze vor spune totul.
In poza de la stanga la dreapta: Rea, Femme, Mars, Spell Bound, Strwberry Milk, Iris, Indian Pink, Tea Rose, Creamy Beige, Thalia si Louisiana.

Pe buze:
-bare lips


- Circe:

- Creamy Beige: (asta nu-mi place, dar il folosesc in combinatie cu alte rujuri)

- Femme:

- Indian Pink:


- Iris:


- Louisiana:

- Mars:


- Rea:


-Spell Bound:


- Strawberry Milk:


- Tea Rose ( my fav):

- Thalia (my 2nd fav)

Am si doua round lip gloss-uri, am facut swatch si la ele, poate va ajuta :D:

Doll Pink:

- Sorbet:


Sper sa va ajute, daca va hotarati sa comandati.

Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail: andazelenca_blog@yahoo.com

Pupicei,
Anda.

Share:

37 comentarii

  1. arata foarte bine in special Tea Rose,Femme,Louisiana,Circe si Doll Pink...eu nu prea dau comenzi online ca nu am rabdare sa astept sa ajunga :)) de foarte multe ori aterizez direct la stand-ul Seventeen...

    ReplyDelete
  2. Arriana - eu dau ca nu ma pot abtine deloc :))
    de la seventeen n-am inca nimic, da imi doresc niste trio-uri :)

    ReplyDelete
  3. Pret accesibil?? poate vrei sa zici MAI MULT DECAT ACCESIBIL!! 10 lei ruju ! Si eu am ochit cateva ...dar n`am ajuns in stadiul comenzii :)) imi plac nuantele de R-O-Z!!!! <3 Si imi place glossul Doll Pink!!! Niiiiiice!

    ReplyDelete
  4. Iguanitza- da, asa e...si cand te gandesti ca inainte erau 6 lei :O pacat ca nu mi-am luat mai multe pe atunci.
    - sa-ti iei! nu o sa iti para rau.

    ReplyDelete
  5. ma gandesc serios sa dau o comanda exclusiv pentru rujuri :D arata prea bine

    ReplyDelete
  6. Arriana - sa-mi zici parerea ta daca iti iei pana la urma :) si sa faci si tu swatch-uri :-*

    ReplyDelete
  7. Michelline - de pe site-ul pe care il stim toate:
    http://www.makeup-shop.ro/
    - stiu ca stau prost cu stocurile dar asta e, n-avem ce face.
    p.s.: cadoul tau e pe drum, pana vineri sigur ajunge la tine.
    te pup.

    ReplyDelete
  8. Mie-mi place exact cel care nu-ti place tie: creamy beige. Saptamana asta primesc si eu 3 rujuri, abia astept:D

    ReplyDelete
  9. Sunt dragute, si eu am o groaza, incluzand Rea de care nu sunt prea incantata.

    ReplyDelete
  10. Camelcutza - daca mi-ai vedea toata fata cand sunt data cu el n-ai mai zice acelasi lucru :))
    Ma face sa par o stafie.
    Dar in rest e bun pt combinatii. :D

    ReplyDelete
  11. Splendora - pentru mine Rea e potrivit doar vara :)
    Circe e cel mai ok nude pt toata lumea. Rea e o idee mai inchis.

    ReplyDelete
  12. Cred ca Tea Rose e favoritul tuturor:)))se potriveste oricui:P
    Superbe sunt!Am si eu vreo 3 rujuri nyx si sunt absolut incantata:X as mai da comanda dar din pacate niciodata nu sunt pe stoc multe chestii!
    Pacat!

    ReplyDelete
  13. Si eu tot 2 glossuri am de la ei si avem fix aceleasi nuante :D

    ReplyDelete
  14. Deea's Beauty - daaa, e asa de frumu Tea Rose :X:X:X
    si Fig vreau ca e asemanator da nu e in stoc de luni de zile.
    Sa speram ca o sa aiba mai multe produse si stocuri mai bune in curand.

    ReplyDelete
  15. Sim - Doll pink parca e mai fain nu? :D

    ReplyDelete
  16. Circe, Femme - preferatele mele. Si Doll Pink arata bine, ar trebui sa-l comand, doar ca mi-e groaza sa intru pe site'ul lor. Astept cateva kituri de ceva vreme :S

    ReplyDelete
  17. Deedee - si eu mai vreau multe chestii. am zis sa le astept pana le aduce, dar poate daca nu fac rezervare nici nu le prind...nu prea stiu ce sa fac...sa fac oare rezervare?

    ReplyDelete
  18. M-am uitat mai atent..al meu se pare ca e ballerina pink. Tot pink-ul e mai fain, sorbet parca nu prea imi place. :P

    ReplyDelete
  19. Sim - si ala arata bine :D
    oricum mai am in plan sa-mi iau si glossuri dinastea vreo doua la urmatoarea comanda :D
    nu ma pot abtine :))

    ReplyDelete
  20. Sunt atat de ametita ca am privit prima poza si am zis initial doamneeee ce nuanta e asta asa frumoasa? :)))) silly me :D

    ReplyDelete
  21. Veronica - welcome!:-*
    :)) te referi la aia in care n-am nimic pe buze nu? :))

    ReplyDelete
  22. am primit si eu unu cadou si vreau sa spun ca imi place la nebunie....il ador

    ReplyDelete
  23. "Ce de ai!" :))))
    Mars imi place cel mai mult!! :D

    ReplyDelete
  24. Shopperita - :))
    Eu is in love de toate :X
    Acum urmeaza sa postez tag-ul cu vanity table, sa nu te speri la rujuri :))

    ReplyDelete
  25. "thalia"....il iubesc pentru ca imi vine si bine, dar merge orunde, oricum, la orice make-up :)

    ReplyDelete
  26. Candy Max - asa sentimente am eu pentru Tea Rose!:D

    ReplyDelete
  27. Foarte bun review-ul, pe site-ul lor nu-ti dai seama cat de reale sunt culorile, acuma m-ai convins si cred ca o sa-mi aleg si eu. Ai ales culori frumoase, in special rozurile, eu la asta ma uit mai mult pentru ca alte culori nu prea ma prind.

    Ai incercat baza de machiaj de la NYX? Sau macar ai idee daca este buna?

    ReplyDelete
  28. Anda, esti o scumpica, le-ai pozat asa de frumooos! :X
    Ajuta-ma si pe mine cu ceva, rogu-te. Imi doresc tare mult o nuanta de "nude", am buzele destul de groase si, oricum, prefer oricand sa-mi accentuez ochii (verzi). Din pacate, n-am fost pe faza (= n-aveam niciun leu) cand aveau diverse nuante in stoc, asadar, insist sa-mi comand un ruj pana nu se "dizolva" magazinul definitiv :)) Cand ai putin timp, poate arunci o privire pe site-ul NYX si imi recomanzi si mie, dintre cele inca disponibile, ceva cat mai apropiat de Circe/Creamy beige/Rea... sunt sublime. Nu prea ma descurc singurica. Multumesc mult! :*

    ReplyDelete
  29. Madutza - offf, toate alea faine sunt out of stock. :(
    Summer love era superb.
    Dintre ce mai este acolo, doar Iced Honey mai e un fel de nude, dar are tente oranj.
    Daca nu mai sunt aici, iti recomand cu caldura Ultra Color Rich - nuanta Latte, de la Avon. E un nude f frumos. :)

    ReplyDelete
  30. Anda, cel de la Avon e sidefat cumva? As prefera sa nu fie... Sa va zic ce am descoperit azi in cautarea mea febrila si tardiva de ruj nude de la Nyx: site-ul porkdaisy.com are o gramada de produse care erau si pe la noi, printre care si rujurile, si un shipping super decent (mai putin de 2$ pentru un singur produs). In plus, au si discount-uri, daca sunt doritoare :D

    ReplyDelete
  31. Madutza - e mat mat si e foarte fain, crede-ma!:)
    Ca nuanta, e undeva intre Rea si Circe de la nyx. :)

    ReplyDelete
  32. anda imi poti spune te rog de pe ce site pot sa imi comand si eu? am intrat si eu pe siteul asta http://www.makeup-shop.ro/ 9nsa imi spune ca nu exista. si, as avea nevoie de un sfat. am buzele carnoase si rosii, si miar trebui un ruj nude.. care crezi ca miar fi mai bun? mersi mult
    pupici

    ReplyDelete
  33. Anonim - am observat si eu ca make-up shop e down. nu stiu ce se intampla!:-??
    Din pacate nu stiu alt site. Cred ca Circe ti s-ar fi potrivit. pupici!

    ReplyDelete
  34. Salut! Am si eu o intrebare: de pe ce site faci comada la produsele nyx? thank u

    ReplyDelete