DIY: Lipstick palette (Ro only)

Hello ladies,


V-am aratat pe Facebook acum cateva zile acest clip si va spusesem cat de tare imi doresc sa imi fac si eu asa ceva, in special pentru acele dati in care merg sa machiez pe altcineva (e mult mai simplu sa iei cu tine o astfel de paletuta, decat 20 de rujuri ). 
Planuiesc sa imi cumpar si o paleta goala de pe ebay, insa pana ajunge aceea nu am mai avut rabdare si m-am apucat de un proiect DIY. Trebuie sa recunosc, Alina a venit cu ideea (thank you!). 

Astfel, am luat o paleta Vera Valenti pe care nu o foloseam (era aproape noua, a durut putin *lol*) si am scos toate fardurile din ea. Am curatat-o bine, apoi am dezinfectat-o si m-am apucat de treaba. Am procedat exact la fel ca Marlena, cu o mica exceptie (veti vedea).

Iata rezultatul final:

*arata putin dubios pe mijloc deoarece acolo a fost un spatiu pentru blush si spatiul pentru aplicatoare si nu am avut delimitari. Am avut grija sa impart singura in 3 spatiul, insa nu a mai iesit atat de curat ca in spatiile rotunde. Totusi, pe mine nu ma deranjeaza, dupa cateva folosiri se vor nivela.

Si pentru a tine minte fiecare ruj din paleta, am pus deasupra cate o micuta eticheta (am improvizat si aici, deoarece etichetele de pret au fost singurele pe care le aveam in casa).

Singurul lucru pe care nu l-am facut intocmai ca in tutorialul Marlenei, a fost taierea rujurilor. Nu am vrut sa le tai de la capat (pentru a nu fi instabile ulterior), si am preferat sa tai o bucata de sus, cu ajutorul unui cutter. Dupa cum vedeti, arata ok si nu o sa ma afecteze cand voi folosi rujul direct din tub.


HTH!


Kisses,

Share:

0 comentarii