My first Oriflame haul (Ro only)

Hello!

 Desi sunt si reprezentanta Oriflame, nu am facut niciodata un haul deoarece fac comenzi destul de rar, care de obicei sunt doar pentru mine. :)) Imi plac foarte mult produsele lor, mai ales in ultimul timp. Imi place ca pun foarte mult accent pe design-ul parfumurilor, iar ultimele sticlute sunt cu adevarat deosebite (M by Marcel Marongiu, Love Potion, Muse, Rock Angel si chiar si noul parfum Ultra Glam), au rujuri extrem de bune si calitative, au pensule de machiaj si de obicei sunt mereu in pas cu ultimele tendinte. 
 Totusi, daca ar fi sa fac o comparatie intre Avon si Oriflame probabil nu as putea, sunt produse care imi plac si produse care nu imi plac de la ambele brand-uri.

Acestea sunt produsele pe care le-am cumparat din catalogul 1:


Fond de ten Oriflame Studio Artist - Fair Nude
Deoarece nu cunosc nuantele fondurilor de ten Oriflame, am ales-o pe cea cu Nude in denumire (pe care o am de obicei la Avon) si s-a dovedit a fi putin deschisa. Totusi, cand l-am aplicat pe fata am ramas uimita ca s-a adaptat tenului meu si nu am parut o stafie. :) Faptul ca au si nuante mai deschise este un lucru foarte bun (fata de Avon, unde nici Ivory nu este suficient de deschis), iar prima nuanta cu siguranta s-ar potrivi unei persoane cu  tenul foarte deschis.


Oriflame Studio Artist Concealer - Light
Pentru acest produs, am ales nuanta perfecta. Voi reveni cu impresii dupa mai multe utilizari.


Oriflame Very Me Double Trouble - Mocha Loca

Este un creion care a trecut prin o gramada de denumiri si modificari. Mi-a placut si varianta veche care avea intr-unul din capete un beige foarte frumos, insa chiar si cu auriul, am tot recumparat acest produs de-a lungul anilor. Va recomand toate culorile disponibile, este un eyeliner excelent!


Oriflame Wonder Color Lipliner - Nude Beige


L-am achizitionat deoarece aveam nevoie de un lipliner nude in colectia mea de machiaj.


Gel de curatare Oriflame Pure Nature Organic - Tea Tree & Reosemary
Este una din cele mai apreciate game de la Oriflame (pe care o am in formatie completa acum ca am achizitionat si cleanser-ul), iar acest lucru si faptul ca aveam nevoie de un gel de curatare nou, m-au facut sa il comand. Ca prima impresie, miroase foarte asemanator cu unul din cleanser-ele mele preferate, cel de la Iwostin, gama Purritin. Daca sunteti interesate, pot reveni cu un review pentru toata gama Tea Tree & Rosemary, specifica tenului gras cu tendinte acneice.


Iar la final, am o intrebare si pentru voi. Sunt tare curioasa...care sunt produsele voastre preferate de la Oriflame?



Kisses,

Share:

0 comentarii