My New Year's Eve Make-up Look

Hello 2012!

Cum ati petrecut trecerea dintre ani? Sper ca v-ati distrat si ca totul a fost frumos pentru toata lumea! Eu am inceput anul suuuper si sunt increzatoare ca va fi si mai bun decat cel care tocmai a trecut. Am multe planuri personale & teluri pe care sper sa le ating si sper ca acest an 2012 imi va aduce cat mai mult noroc atat mie cat si voua!

Desi initial nu am vrut sa va prezint machiajul pe care il voi purta de Revelion, deoarece eram convinsa ca il voi purta chiar pe cel pe care vi l-am propus vineri, am schimbat planurile in ultimul moment datorita outfit-ului. Pentru ca aveam o rochie in nuante de oranj, machiajul meu cu negru, argintiu si gri nu s-ar mai fi potrivit. Astfel am ales unul mai cald, insa cu accente "festive". :) Sper sa va placa!










Pentru machiajul ochilor, am folosit trusa Naked de la Urban Decay (surprised much?). Am aplicat nuanta Half Baked pe pleoapa mobila si Creep amestecat cu Darkhorse in pliu. Am blenduit nuantele inchise cu Sin si am aplicat Virgin pe arcada. Pentru a face look-ul mai festiv, am aplicat apoi glitter auriu pe toata pleoapa mobila si am conturat ochii cu Flormar Glitter Eyeliner, in nuanta 305.

Pentru fata am folosit fond de ten Revlon Photoready, concealer Deborah Milano Age Reset si pudra Rimmel Stay Matte. Mi-am conturat obrajii & aplicat blush cu Flormar Pretty Compact Duo Blush-on P115 si pentru iluminare, am aplicat pudra bronzanta Elf Luminance.

Pentru buze am folosit rujul Oriflame Triple Core, in nuanta Nude.

In privinta coafurii, am optat pentru bucle si anul acesta, insa anul viitor promit sa fiu mai creativa! :)



Voi ce machiaj ati ales sa purtati in seara dintre ani?



Kisses,

Share:

0 comentarii