My everyday make-up tutorial

Hello!

My everyday look (or my "to go look") changes pretty much over time, even though I usually like to use neutral colors. Today I'm going to show you the look that I wear almost every day (with variations), when I don't have the necessary time to do something more complicated. It makes my eyes pop and it takes me about 10 minutes to be completely ready. Hope it will be useful for you too!

Machiajul meu de zi cu zi se schimba destul de mult de-a lungul timpului. Desi obisnuiesc sa folosesc culori neutre, imi place sa mai schimb tehnica din cand in cand. Astazi am sa va arat machiajul pe care il adopt aproape in fiecare zi (cu variatii), cand nu am timpul necesar sa fac ceva mai elaborat. Imi scoate ochii in evidenta si nu dureaza mai mult de 10 minute sa fiu complet pregatita de plecare (ma refer la machiaj aici, da?*lol*)!













Tutorial:
Click to enlarge
1. Apply a black eyeliner on the waterline. I used Urban Decay eyeliner in the shade Zero, but any black eyeliner will do the trick;
2. After that, apply the same black eyeliner on the lash line, but do a thicker line;
3. Smudge it to make a base for the eyeshadow (I used the same brush as in the picture 4);
4. After that, I apply a brown-bronze eyeshadow. I used Smog, from Urban Decay Book of Shadows 3 (you can find it in the Naked palette too).
5. Blend it with a lighter color. I applied  Suspect from Urban Decay Book of Shadows 3.
6. And as the final step, blend everything with a matte white eyeshadow (or a shimmery one if you like). You can use a champagne color too. Here, I used Flormar Pretty Compact Quartet Eyeshadow, P043.
7. Apply a black volumising mascara and you're done! I used Maybelline Volum' Express The Colossal.

1. Aplicati un eyeliner negru pe waterline (atat jos cat si sus). Eu am folosit eyeliner-ul Urban Decay, in nuanta Zero, insa orice eyeliner negru este bun.
2. Dupa aceea, aplicati acelasi eyeliner negru intr-o linie mai groasa pe pleoapa superioara.
3. Smudge-uiti bine cu o pensula asemanatoare cu cea pe care am folosit-o eu in poza 4 sau cu o pensula speciala pentru smudge.
4. Aplicati un fard de culoare maro-bronz. Eu am folosit Smog, din paleta Urban Decay Book Of Shadows 3 (gasiti aceeasi nuanta si in paleta Naked).
5. Indepartati liniile dure cu o pensula de blending curata, iar apoi folositi un maro deschis, pentru o trecere mai frumoasa intre culori. 
6. Si pasul final - folositi un fard alb mat (sau sidefat, cum doriti), pentru a amesteca cat mai bine culorile si pentru a ilumina zona de sub sprancene. Eu am folosit quad-ul Flormar Pretty Compact, P043.
7. Aplicati un rimel negru pentru volum si sunteti gata! Eu am folosit Maybelline Volum' Express The Colossal.


*Smog (from the Naked palette and BOS3) is my favorite eyeshadow right now. I'm so glad that I have two, because it's such a great color for everyday use1 It practically does the job for you and it's suited for every eye color.

*Smog (din paleta Naked si BOS3 de la Urban Decay) a devenit in scurt timp fardul meu preferat. Ma bucur tare mult ca il am in dublu exemplar, deoarece este o culoare minunata pentru un look de zi cu  zi si scoate in evidenta toate culorile de ochi.


 I found similar colors in these palettes (am gasit nuante asemanatoare in urmatoarele palete de farduri):
- Elf Essentials Quad - Butternut;
- Elf Beauty Encyclopedia - Basic Eye Edition;
- Sleek Original palette;
- L'oreal Color Appeal Trio for blue eyes;
- Baolishi palettes. 
Basically, you can use any color you like for this kind of make-up. I just wanted to give you some alternatives (practic, puteti sa folositi orice culoare doriti pentru acest gen de machiaj, eu am vrut doar sa va dau niste alternative).


Products I used for my face / Produse folosite pentru fata:
- L'oreal Le teint Accord Parfait foundation - D3 - Golden Beige;
- Garnier Roll-on anti dark circles - Fair 
- Rimmel Stay Matte powder - Transparent;
- Flormar Pretty Compact Blush-on Duo - P115.

Products used for my lips / Produse folosite pentru buze:
- Oriflame Wonder Colour Lip liner - Nude Beige;
- Avon Cool Pout lip gloss - Iced Coffee.



Hope this was useful!



P.S.: Dupa cum puteti observa, nuanta aceasta a samponului nuantator a iesit mult mai repede decat cea pe care am folosit-o prima data (poate si pentru ca este un saten-ciocolatiu cu diferite reflexii, ci nu un roscat curat, ca Soul Red), insa mi-am mai cumparat un plic pentru a mai lungi putin procesul. :)




Kisses,

Share:

0 comentarii