My Winter Essentials (2012)


Hello ladies,


Maybe it's a little late for this kind of post, but it's still winter, so I guess it will be useful for some of you out there. So, basically, I want to show you the products that I love using in the winter time. 
Just so you know, I don't have dry skin (neither on the face or the body), so I don't really have to take extreme measures, but still...I like to take care of myself and use a little more hydratation than usual.

Poate aceasta postare este putin intarziata, dar este inca iarna si ma gandesc ca unele dintre voi o veti gasi utila totusi. In mare, am sa va arat produsele pe care iubesc sa le folosesc iarna si care ma ajuta sa trec peste temperaturile acestea scazute pe care le detest! Vreau sa va spun de pe acum ca eu nu am nici tenul nici pielea de pe corp uscate, deci nu trebuie sa iau "masuri extreme" pe perioada iernii, insa totusi, imi place sa am grija si sa imi hidratez pielea mai cu sfintenie decat pe perioada verii.



Face:
Even though I have oily skin, in the winter time I like to use a rich cream, at least at night. So, right now I'm loving Yves Rocher Cure Solutions Fatigue Fighter. It works great for me.

Chiar daca am tenul gras, iarna imi place sa folosesc o crema mai hidratanta, cel putin noaptea. In acest moment iubesc Yves Rocher Cure Solutions Fatigue Fighter. Functioneaza super pentru mine!



Lips:

I always have problems with my lips because I have the bad habbit to bite them and they are always chapped. Add the low temperatures to this story and you can imagine all the fun I have! :)) So, the products I'm really loving this winter are: Eco Vio Natural Lip Balm with vanilla and honey and  Nivea Repair & Protection lip balm

Mereu am probleme cu buzele mele deoarece am prostul obicei de a le musca si astfel le am mereu "ciopartite". Adaugati la toata povestea si temperaturile scazute si va puteti imagina cat ma distrez. :)) Totusi, produsele care ma salveaza in aceasta perioada sunt: Balsamul de buze Eco Vio cu vanilie si miere si Nivea Repair & Protection lip balm. Ambele sunt super!!!



Make-up:

I don't have eyeshadows or lipsticks that I love in the summer and hate in the winter time. I use them all every season. But I can't say the same thing regarding my foundations. In the summer I usually use mineral or mattifying foundations, but nooow, I get to use my beloved Photoready from Revlon and even Vichy Aerateint Pure Creme foundation.

Nu pot sa spun ca am farduri sau rujuri pe care imi place sa le folosesc iarna, iar vara le ocolesc. Insa in ceea ce priveste fondurile de ten...este alta poveste. Din cauza temperaturilor, vara optez pentru cele minerale sau matifiante. Insa acuuum, pot sa folosesc mult iubitul meu fond de ten Photoready de la Revlon si chiar si Vichy Areateint Pure Crema.



Body:

So, this is the time of the year when I will use body oils. I can't stand them in the summer! My favorite body oil is for babies, but I always loved baby products because they smell amazing! I use Bubchen Baby Oil but I don't like to apply it every day. I also love body butters and the ones that I like are from Avon Planet Spa and Fennel.

Aceasta este perioada din an in care eu folosesc ulei de corp, pentru ca pur si simplu nu il pot suporta vara, cand temperaturile sunt atat de ridicate. Dar iarna...este alta poveste.
Imi place sa folosesc ulei de corp pentru bebelusi deoarece efectul este super si miros senzational. Preferatul meu este Bubchen Baby Oil. Insa folosesc mai mult ocazional ulei, deoarece imi plac foarte mult si unturile de corp, cum ar fi cele de la Avon Planet Spa si Fennel.



Hands:
A great hand cream for the winter time is: Yves Rocher Arnica Essentiel. It smells amazing and it keeps my hands soft and smooth!:)

O crema de maini exceptionala pentru perioada iernii este Yves Rocher Arnica Essentiel. Miroase senzational si imi pastreaza mainile fine si hidratate. :)



Nails:

Winter is all about dark and glitter nail polishes, right? :) I love Astor Quick'n Go 356 and Flormar Glitter Nail Polishes.

Iarna ador sa folosesc oje inchise la culoare, insa si cele cu sclipici!:X Iubesc Astor Quick'n Go 356 si ojele cu glitter de la Flormar.



Hair:
 I'm totally in love with this Argan Silk from Oyster Cosmetics. I feel spoiled when I use it!:X

Sunt absolut indragostita de Argan Silk de la Oyster Cosmetics. :X E un adevarat rasfat sa-l folosesc!



Spirit:
In the winter time, tea is my best friend! I like to have more than 10 sortiments in my house and I drink one to three cups a day. You should try it, tea is very healthy for you!

Pe perioada iernii, ceaiul este prietenul meu cel mai bun! Imi place sa am in casa mai mult de 10 sortimente si obisnuiesc sa beau intre una si trei cani de ceai pe zi. Daca nu o faceti deja, trebuie sa incercati si voi, ceaiul este foarte sanatos pentru noi!



Vanilla scents! I have to have vanilla scents around me! Perfume, candles, body creams, shower gels, hand creams and even tea! I just love vanilla!

Vanilie! Trebuie sa am in jurul meu parfumuri, lumanari, lotiuni de corp, geluri de dus, creme de maini si chiar ceai cu aroma de vanilie. Pur si simplu e un "must" pentru mine! :))






What are your favorite products in the winter time?
Care sunt produsele voastre preferate in aceasta perioada?



Kisses,

Share:

0 comentarii