Review: Cosmetic Plant - gama Q10 si ceai verde (Ro only)

Hello!

Imi cer scuze pentru lipsa de articole in ultimele doua zile, insa n-am scapat nici eu si m-a prins o raceala zdravana care mi-a tinut moralul la pamant. De machiaje nici nu mai vorbesc, am fost "natural beauty" toate zilele astea si probabil am sa mai fiu si in urmatoarele, pana imi mai trece.

In alta ordine de idei, astazi vreau sa va vorbesc despre gama cu ceai verde si coenzima Q10 de la Cosmetic Plant. Am primit aceste produse anul trecut, prin octombrie, cand a fost extinsa gama si de atunci le-am folosit cat de des am putut pentru a imi face o parere cat mai clara despre ele.


Nu am sa va mai scriu informatiile date de producator, le gasiti pe toate AICI.


Crema pentru maini cu ceai verde si coenzima Q10
De cand am incercat-o pe cea cu ulei de catina si masline, m-am indragostit de cremele pentru maini Cosmetic Plant. Fata de cea mai sus mentionata, intra mult mai repede in piele si este mai putin grasa. Imi place foarte mult si aroma, un factor destul de important pentru mine cand cumpar ceva. Nu as putea sa  folosesc un produs daca nu ii agreez mirosul. 
In ceea ce priveste hidratarea, pe mine m-a multimit, insa nu pot sa fiu complet obiectiva aici pentru ca eu nu am probleme cu mainile uscate si nu am nevoie de o crema foarte grasa pentru a imi satisface aceste nevoi.
Pret: 9 lei


Lapte demachiant cu ceai verde si coenzima Q10
 Imi place sa folosesc acest demachiant doar pentru fata. Am ochii sensibili si sunt foarte putine demachiante pe care le-am incercat si sa nu imi creeze acea senzatie de arsura si usturime. Nici acesta nu face exceptie. In ceea ce priveste demachierea fetei, face fata cu brio, cel putin in cazul meu. Le ofer inca un plus pentru cantitatea considerabila de produs atat in ceea ce priveste demachiantul, cat si lotiunea tonica - 250 ml pentru aproximativ 12 lei. Raport cantitate/pret excelent!
*produsul nu contine alcool.


Lotiune tonica revitalizant cu ceai verde si coenzima Q10
O folosesc mereu impreuna cu demachiantul si se completeaza una pe cealalta. Desi intre ele de obicei folosesc si un gel de curatare pentru a indeparta si ultimele urme de maciaj, obisnuiesc sa folosesc si aceasta lotiune tonica ca pas final in ritualul meu de demachiere. O gasesc intr-adevar revitalizanta, pentru ca imi lasa o senzatie de prospetime dupa ce o folosesc. 
*produsul nu contine alcool.

- nici in ceea ce priveste tenul meu gras nu am avut probleme cu aceste doua produse, nu mi-au provocat exces de sebum si nici nu mi-au cauzat eruptii. 

- desi toate aceste produse sunt anti-aging nu mi-a fost teama sa le folosesc. Sunt la o varsta la care trebuie sa incep sa previn semnele imbatranirii, chiar daca nu folosesc inca o crema antirid. 


Sper ca v-a fost de folos acest review!



Pupici,

Share:

0 comentarii