Review & Swatch: Aden Cosmetics Nail Polishes (Ro only)

Hello!


Astazi vreau sa va prezint intr-un post scurt si la obiect lacurile Aden Cosmetics, pe care le puteti gasi in magazinul meu online, la pretul de 6 lei.


Acestea sunt nuantele pe care le detin eu:


Aden Nr. 16

Swatch:
 Este o nuanta deosebita, un rosu-caramiziu pe care pe mine m-a atras instant!
Il puteti gasi aici.


Aden Nr.91

Swatch:
 Perfecta pentru primavara si vara sau pentru persoanele mai indraznete. 
Il puteti gasi aici.


- ambele lacuri au fost aplicate in doua straturi;
- rezistenta pe unghiile mele (care sunt destul de casante) este de aproximativ 3 zile;


Gasiti toate nuantele disponibile pe site aici.



Ridge filler:


Swatch:
Acesta este produsul pe care l-am folosit in ultimele mele NOTD-uri si despre care m-ati intrebat destul de multe dintre voi. Practic, acest base coat este menit sa niveleze unghiile si sa ofere o baza "smooth" pe care sa aplicati oja. Se usuca foarte repede si aproape ca nici nu se vede ca l-ati aplicat pe unghii. 

Il puteti gasi aici, tot la pretul de 6 lei.




Kisses,

Share:

0 comentarii