Top 10: Mascaras (Rimeluri)

Hello!

After a short break, here I am with another "TOP 10" post and this time I will show you my favorite mascaras (the ones that I have right now!). I already know that this top is one of the most awaited, so I hope it will help you! :)

Dupa o mica pauza, revin cu o noua postare "TOP 10", iar de data aceasta am sa va prezint rimelurile mele preferate (dintre cele pe care le detin acum!). Stiu deja ca acest top este unul dintre cele mai asteptate si sper sa va ajute! :)





All the mascaras you will find in this post are here because they give me volume and lenght at the same time. This is what I want from a mascara and I can say that all of them satisfied my desires. So, because of that, I'm not going to write impressions on every single one of them.
+ BONUS: I placed a link for almost every mascara, so you can see how they look on my lashes!

Toate rimelurile care le veti regasi in acest post sunt aici pentru ca imi ofera volum si alungire genelor in acelasi timp. Asta caut eu de la un rimel si pot sa spun ca fiecare dintre ele indeplineste acest lucru, iar din acest motiv, nu voi mai scrie impresii despre fiecare in parte.
+ BONUS: am postat cate un link sub aproape fiecare rimel, ca sa puteti vedea cum arata pe genele mele.


10. Maybelline The Falsies Volum' Express Waterproof Mascara


9. Miss Sporty Lash Millionaire False Lashes Effect Mascara


8. L'oreal Telescopic Clean Definition Mascara


7. Maybelline Lash Stiletto Mascara


6. Max Factor 2000 Calorie Mascara - Curved Brush


5. Avon Supershock MAX Mascara


4. L'oreal Volumissime Mascara

3. Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara


2. Deborah Milano Lash Creator Volume & Care Mascara


1. L'oreal Millions de Cils Mascara



But my ALL TIME FAVORITE MASCARA IS:
Max Factor Masterpiece Max Mascara


I'm curious...what's your favorite mascara?
Sunt curioasa...care este rimelul vostru preferat?



Kisses,

Share:

0 comentarii