Glam Pack Ianuarie (RO only)

Hello!

Astazi vreau sa va vorbesc despre un concept de mare succes in tari ca America, Marea Britanie, Franta, Germania, etc. Practic, pentru o anumita suma de bani pe luna, primesti o cutiuta draguta cu produse de lux in varianta mini sau chiar full size. De curand a aparut si la noi in Romania un asemenea proiect, pe nume Glam Pack.
Sunt cea mai mare fana a acestui concept si mi-am dorit sa avem si noi acces la asa ceva de foarte mult timp, iar cand am aflat vestea, am fost extrem de entuziasmata. 

Vreau sa va arat ce am primit eu in pachetel si va spun parerea mea cat se poate de sincera despre Glam Pack...si cu plusuri...si cu minusuri.


Ambalajul:




Sapun Lush - Summer Pudding 


Lotiune de corp cu extract de catina Weleda
 Miroase a citrice...yummy!


Crema de maini cu argila verde Argital


Crema delicata 100% naturala Lia Printesa Levantica


Balsam de buze EcoVio cu vanilie si miere


Mostra ulei de corp cu lavanda Weleda

Dintre toate produsele primite, cel mai mult mi-au placut:
- sapunul Lush: nu am incercat inca niciun produs Lush, insa dupa aceasta experienta cu siguranta am sa intru mai des in magazinul lor din Timisoara si nu cred ca voi pleca cu mana goala. Miroase absolut senzational si partea minunata este ca aroma persista mult timp dupa ce te-ai spalat pe maini. Big like!
- balsamul de buze EcoVio: foarte, foooarte bun! Il recomand si probabil il voi mai cumpara si in viitor. Ingredientele sunt 100% naturale, miroase frumos si chiar hidrateaza buzele. Another big like!
- lotiunea de corp Weleda cu extract de catina: miroase senzational si intra foarte rapid in piele. Insa m-a dezamagit cantitatea.

AMBALAJUL: 
- personal, mi-ar placea ca ambalajul sa fie mai "pretios", sa ma faca sa ma simt rasfatata doar cand il vad. Personal as fi preferat o cutie, insa chiar si numele sugereaza ca produsele nu vor fi ambalate asa (Glam PACK), deci nu ma pot plange. Totusi, cred ca este loc de mai bine in ceea ce priveste ambalajul.

PRODUSELE:
- mi-a placut tema acestei luni - produse naturale - , mi-au placut si produsele in sine, insa ce m-a dezamagit amarnic a fost cantitatea produselor care nu au fost full size. 20-30 ml mi s-ar parea o cantitate rezonabila pentru un produs mini, insa un produs la 5 ml si inca doua la 10 ml...foarte dezamagitor...

PRETUL:
29 lei + transport 10 lei (in cazul meu, deoarece nu locuiesc in capitala) = 39 lei. 
Consider ca s-a meritat? DA si NU.
Sunt multumita de produsele pe care le-am primit, chiar imi plac, insaaa sunt de parere ca au fost in cantitati extrem de mici (nu ma refer aici la sapunul Lush si balsamul de buze). Am avut impresia ca am dat 40 lei pe un pachet cu mostre. 

CONCLUZII:
Voi mai cumpara Glam Pack? Sincera sa fiu, nu stiu. Experienta aceasta a fost, dupa cum spuneam, dulce si amara, insa stiu ca este greu sa dezvolti un concept total nou si de care nu s-a mai auzit intr-o tara ca Romania. Sunt sigura ca in timp lucrurile se vor mai perfectiona (inceputul este mai greu)!

Puteti sa comandati Glam Pack de AICI.


O poza pentru amuzamentul vostru :)



Iar acum, vreau sa va arat cum se prezinta acest concept in Marea Britanie si nu pot decat sa sper ca se va ajunge la asa ceva si la noi in tara (sau macar sa trimita si in RO *lol*):

JolieBox December 2011

GlossyBox December 2011

Feel Unique Beauty Box December 2011

Feel Unique Beauty Box January 2012


Pana atunci, eu mi-am pus toate sperantele si astept cu nerabdare Douglas Beauty Box, care s-ar putea sa apara si la noi! Fingers crossed!



Kisses,

Share:

0 comentarii