Tags: Cute Blog Award


Hello!


Iata ca a venit vremea sa ma ocup si de un tag/award (ca tot n-am mai facut asta de mult timp). :) L-am primit de la Alex, Dia, Simi, CLM si Dalyda. Va multumesc fetelor!

1. Care este produsul de machiaj preferat?
In ultimul timp, Urban Decay Naked palette. :)

2. Care a fost trendul preferat in 2011?
Ombre hair, categoric! 

3. Care este desertul tau preferat?
Hmmm...ador orezul cu lapte si scortisoara. :)

4. Culoarea preferata?
Toate!

5. Care este prenumele tau?
Oficial sunt Alexandra, insa nu ma striga nimeni asa.

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Coldplay: Every Teardrop is a Waterfall, pe Vh1, postul meu preferat de muzica de la TV.

7. Pisici sau caini?
Iubesc si cainii si pisicile, insa daca ar trebui sa aleg, cu siguranta I'm a dog person. :)

Acum trebuie sa va spun despre mine ceva ce nu am mai mentionat pana acum pe blog:
Imi este o frica teribila de moarte. Daca stau si ma gandesc seara serios la asta, aproape intru in panica. Nu pot sa concep ideea ca la un moment dat nu o sa mai fiu, nu o sa ii mai vad pe cei dragi mie, pur si simplu o sa dispar de pe fata pamantului...:(


Dau tag-ul mai departe catre oricine doreste sa-l preia!


Va pup, 

Share:

0 comentarii