Favorite dress & makeup - Oscars 2012


Maria Menunos wearing a Maria Lucia Hohan dress





I have to admit, until I saw this dress, I didn't even know this actress, but she looks smashing, classy, romantic and feminine at the same time! The perfect look for the Oscars, if you ask me (dress & makeup)! And then...when I found out that she was wearing a Maria Lucia Hohan dress, I was amazed! I'm so happy that a romanian designer made it to the Oscars, she deserves all this recognition, she is so talented...just look at the dress! 
When I will get married, a Maria Lucia Hohan dress would be like the dream dress for me!:X

Trebuie sa recunosc, pana am vazut aceasta rochie care mi-a atras atentia, nu am stiut cine este aceasta actrita, insa look-ul ei total este perfect pentru Oscar-uri din punctul meu de vedere. A adoptat un look sofisticat, feminin si romantic in acelasi timp si nu a dat gres! Totul mi se pare perfect, atat rochia, cat si  accesoriile si machiajul. 
Iar apoi...am aflat ca poarta o rochie Maria Lucia Hohan! Ma bucur enorm ca a ajuns si la Oscar-uri, merita toata recunoasterea pentru ca este extrem de talentata...iar rochia aceasta spune totul!
De acum stiu...cand ma marit....vreau o rochie Maria Lucia Hohan...daca o sa imi permit!:))



What is your favorite 2012 Oscar dress (you can attach a photo in the comment form below)?
Care a fost rochia voastra preferata de la Oscaruri (puteti sa imi atasati o poza in formularul de comentarii de mai jos)?



Kisses,

Share:

0 comentarii