20 Beauty Questions TAG

I haven't done a tag since forever and I kind of miss it!!! Today I'm going to do the "20 beauty questions tag" that I received from "Beauty and bergains". Thank you, girlie!

Nu am facut un tag de 1000 de ani si parca simt ca mi-e dor! Din acest motiv astazi voi face tag-ul cu cele 20 de intrebari (beauty related), primit de la "Beauty and bergains". Multumesc, R. (pentru ca nu ti-am gasit numele complet hi, hi!).


1. Is your hair naturally curly or straight? / Parul tau natural este cret sau lins?
My hair is straight. When I use a straightener I'm done in like 5 minutes! :)) 
Parul meu natural este lins. De exemplu, cand folosesc placa sunt gata cam in 5 minute, deci va puteti face o idee! :))

2. Do you dye it yourself or go to a salon? / Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?
I never dyed my hair completely. Usually I go for ombre hair and for that I use Syoss Lighteners (I think it's some kind of bleach, not hair dye) and I also love red hair but I don't want a dramatic change, so when I want to go red for a while, a use a coloring shampoo that lasts about a month in my hair. I do this things on my own, at home, not at a salon.
Nu mi-am vopsit niciodata parul complet. De obicei imi fac ombre si pentru asta folosesc Syoss Lighteners (care este mai degraba decolorant decat vopsea...cred!), iar pentru ca imi place si parul rosu, dar nu vreau sa fac o schimbare drastica, folosesc sampon colorant care rezista in parul meu aproximativ o luna. Toate lucrurile acestea le fac singura, acasa, nu la salon.

3. Do you wear the same hairstyle everyday, or do you change it? / Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi?
I don't like to wear the same hairstyle every single day, so I do what I can, even though it's not as diversified as I would like it to be! But I'm working on it! The styles I usually go for are: sleek hair, sleek hair with a braid in front, non-heat curls,  curls with a curiling iron, braids, messy bun, pony tail, etc.
Nu imi place sa imi port parul in acelasi stil in fiecare zi, sunt destul de schimbatoare! Desi...mi-ar placea sa fac chestii si mai diversificate decat ce port in zilele obisnuite. Dar lucrez la asta! Coafurile pe care ma axez de obicei sunt: par intins cu placa, par intins sau lasat natural si cu o coronita impletita, bucle facute fara caldura (cu bentita), bucle facute cu ondulatorul, coc messy, impletituri (nu foarte elaborate, dar lucrez si la asta!), coada de cal prinsa foarte sus, etc.

4. Do you do your own mani/pedi, or do you go to a salon? / Iti faci singura manichiura si pedichiura, sau mergi la salon?
I do my own mani and pedi. Because my nails are very fragile and because I don't have time to do my nails every other day, I usually wear gel nails (I do this as a job since 2007). I like to change the color of my nails at least once a week and because of that I apply nude gel, so I can paint them with any nail polish color I want over it! The gel lasts on my nails for about 5-6 weeks.
Imi fac singura si manichiura si pedichiura. La manichiura de obicei aplic gel (ma ocup cu asta in mod oficial de 6 ani), deoarece am unghiile moi si casante si astfel reusesc sa le tin si eu si sa nu le refac o data la doua zile. Pentru a putea aplica ce culoare de oja imi doresc, obisnuiesc sa le fac nude, simple, iar mai nou sunt innebunita dupa forma de migdala! De obicei, gelul imi rezista pe unghii pana la 5-6 saptamani.

5. How often do you change your nail polish? / Cat de des iti schimbi oja de unghii?
At least once a week! I get bored easily! :) / Cel putin o data pe saptamana! Ma plictisesc repede! :)

6. Do you polish your toes in the winter or only in the summer? / Iti pictezi unghiile de la picioare si iarna sau doar vara?
I always say that I will paint my toe nails in the winter time too, but I always forget about it! I rarely do it! But in the summer I never stay without nail polish on my toes.
Mereu imi spun ca imi voi da cu oja unghiile de la picioare si pe timpul iernii, dar mereu uit acest aspect. Rareori se intampla sa ma dau cu vreo culoare iarna. Insa vara nu traiesc fara unghii colorate la picioare!

7. How long does it take for you to put on make-up? / Cat dureaza pentru tine sa iti aplici machiajul?
It depends. For my everyday make-up about 15 minutes. If I'm doing a full-on smokey eyes or stuff like that: up to 45 minutes.
Depinde. Pentru machiajul de zi cu zi pana in 15 minute. Dar daca imi fac un machiaj elaborat, smokey eyes, poate dura si pana la 45 de minute.

8. What do you do first? Face or eyes? / Ce machiezi intai? Ochii sau fata?
That depends too! If I'm doing something simple on my eyes, I start with my face and if I do something more complicated, I start with the eyes and after that I do my face make-up!
Si asta depinde! Daca nu fac nimic elaborat la ochi incep cu machiajul fetei, insa daca fac ceva mai complicat si cu mai multe farduri la ochi, voi incepe cu acestia si abia apoi ma voi ocupa de machiajul fetei!

9. Do you collect make-up or just buy what you need when you need it? / Colectionezi machiaje sau doar cumperi ce ai nevoie, cand ai nevoie?
Hmmm...I don't buy as much anymore, mainely because I already have enough and beacuse I'm a beauty blogger and I get a lot of stuff to review! I can't say the same thing about MAC products though...now I have an obsession for them!:))
Hmmm...nu mai cumpar atat de multe ca inainte, pentru ca am adunat destule si pentru ca primesc destul de multe produse pentru review-uri, fiind bloggerita. Nu pot spune acelasi lucru si despre produsele MAC totusi...:)) Am facut o obsesie pentru ele (nu credeam ca voi spune asta vreodata!)! :))

10. Do you do a full face of make-up everyday? / Aplici un machiaj "full face" in fiecare zi?
Definitely not! But I like to have at least my foundation, mascara and eyebrows on! :)) 
Cu siguranta nu! Insa imi place sa am aplicate totusi fondul de ten, rimelul si sa imi conturez sprancenele! Sunt lucrurile esentiale pentru mine!

11. Do you wear make-up when you're home alone or with the family? / Porti machiaj cand esti singura acasa sau in familie!
If I'm not doing a make-up look or a tutorial, than no, definitely not!
Daca nu pregatesc un machiaj pentru blog sau un tutorial pentru Youtube, atunci nu, cu siguranta nu!

12. Will you leave the house without make-up? / Ai pleca din casa fara machiaj?
Of course! / Sigur ca da!

13. How many high-end products do you have? / Cate produse high-end detii?
I didn't count them, but I have some. Mostly lipsticks... / Nu le-am numarat, insa detin cateva! In special rujuri...

14. Do you plan your OOTD every night or you decide when you get dressed? / Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?
I rarely plan them from the night before, I usually go with the flow in the morning!
Rareori imi pregatesc outfit-urile cu o seara inainte. Dimineata se poate sa nu mai ai acelasi feeling. Imi place sa ma imbrac dupa cum simt pe moment, iar din acest motiv imi aleg outfit-urile dimineata.

15. How tall are you? Ce inaltime ai?
I'm not tall at all!  I'm 1.60 m. That doesn't bother me at all, though!
Nu sunt inalta deloc, am 1.60 m. Totusi, nu ma deranjeaza absolut deloc, imi place ca sunt mai micuta! :)

16. Do you speak any foreign languages? / Vorbesti vreo limba straina?
Yes, I speak english and a little bit of italian and spanish!
Da, vorbesc engleza si la un nivel mai incepator spaniola si italiana. Destul cat sa nu ma pierd daca ajung prin Italia sau Spania!:))

17. Do you keep a list of products to try or do you see other posts? / Pastrezi o lista cu produsele pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte postari?
Both and none! Sometimes I do a list, sometimes I get inspired from other bloggers and sometimes I just go with thw flow!
Amandoua si niciuna! Uneori fac liste, alteori ma inspir de pe alte bloguri, iar alteori pur si simplu imi ascult instinctul! :)

18. How did you come up with your blog name? / Cum ai inventat numele blogului?
Well...you see...I get bored easily so I didn't want a nickname or something like that. I knew I would like it at that moment and after a period of time I won't like it anymore...that's just how I am! And I also had a dream...to make my name known. So that's why my blog has my own name: Anda Zelenca.
Pai...vedeti voi...eu sunt un om care se plictiseste destul de repede! Stiam ca daca aleg o denumire pe moment s-ar putea ca peste un timp sa nu imi mai placa si sa regret! Si de asemenea, mai aveam un vis: sa imi fac numele cunoscut! Din cauza acestor aspecte blogul imi poarta numele...si nu regret decizia facuta!

19. What's your favorite color? / Care este culoarea ta preferata?
I don't have a favorite color, I like all of them! Seriously!
Nu am o culoare favorita! Le iubesc pe toate si vorbesc cat se poate de serios!

20. Do you swear? / Injuri?
No, I usually don't! No girl should do that! Ok I admit, maybe just in my mind or maybe sometimes it gets out (rarely), but that's not something I usually do!! :)) 
Nu, de obicei nu injur! Nu-i sta bine unei fete sa faca asa ceva! Nu-i sta bine nimanui, de altfel! Recunosc, poate mai imi scapa sau injur in gand, insa nu este un lucru pe care obisnuiesc sa-l fac!


Hope you liked this tag and if you want to answer to this questions feel free to do it on your blog or in the comments section below!
Sper ca v-a placut acest tag, iar daca doriti sa raspundeti si voi la aceste intrebari, va invit sa o faceti in sectiunea de comentarii sau pe blogul vostru! Sa-mi lasati un link, sa le citesc! :)



Kisses,

Share:

0 comentarii