The confidence that make-up gives me...



     Am zabovit mult timp gandindu-ma daca ar trebui sau nu sa ma inscriu si eu la Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris si poate din acest motiv scriu acest articol pe ultima suta de metri...
Mereu am considerat ca nu am un talent extraordinar in ceea ce priveste scrisul intr-un stil jurnalistic si am preferat o abordare mai prieteneasca si mai calda, asa ca decizia mea este sa fac acest articol in stilul meu caracteristic. Am sa vorbesc cu prietenele mele..am sa va ofer inca o bucatica din sufletul meu! Si am sa fac asta deoarece unul dintre telurile mele principale pentru acest coltisor de internet este sa-l fac mai personal...vreau sa ma cunoasteti si sufleteste, nu doar prin prisma pasiunilor mele!

In concluzie, am sa va vorbesc despre machiaj si pasiunea mea pentru tot ce tine de asta. De la inceput. Si mai vreau sa va vorbesc despre incredere. Increderea pe care mi-a oferit-o libertatea de a-mi exprima sentimentele si creativitatea prin machiaj. Si nu in ultimul rand...increderea pe care mi-ati dat-o voi!


Nu am fost niciodata fata cea mai populara, cea mai frumoasa din clasa sau cea mai curtata de baieti. Am fost mereu o fata normala, dar aveam ceva numai al meu: o pasiune pentru arta...pe care nu stiam inca cum sa o exprim! Ceea ce nu stiam eu este ca o faceam deja...prin felul in care mi-a placut mereu sa combin culorile si diferite piese de imbracaminte sau prin felul in care am inceput incet, incet, sa ma joc cu oje si farduri pentru a imi exprima creativitatea! 

Pentru mine arta machiajului nu inseamna doar modul in care acesta poate infrumuseta un om, ci mult mai mult! Prin machiaj pot sa fiu oricine imi doresc sa fiu! Azi pot fi edgy, maine romantica si girly, iar poimaine sa port un machiaj perfect pin-up! Si imi plac toate! Pentru ca toate reprezinta o latura a mea!

Nu intotdeauna am fost o persoana increzatoare, am avut mereu complexe si temeri, insa lumea machiajului a fost cea care m-a ajutat sa fiu mai puternica! Poate suna superficial, insa machiajul nu este o masca pentru cele mai multe dintre noi, ci este o modalitate de a ne simti mai increzatoare in fortele proprii, iar in foarte multe din cazuri, o modalitate de a ne exprima prin culori! De exemplu, cand port ruj rosu simt ca pot cureri intreaga lume! :)


Si nu in ultimul rand...prin pasiunea mea pentru machiaj v-am descoperit PE VOI! Datorita voua, cititorii ei, am evoluat si am ramas alaturi de voi pe perioada acestor 3 ani minunati de cand suntem alaturi si tot datorita voua nu vreau sa ma opresc aici! Datorita voua imi place sa scriu, datorita voua imi place sa filmez tutoriale si datorita voua simt o placere imensa facand asta! Stiu ca este calea si drumul pe care vreau sa o urmez si pentru asta ma simt binecuvantata...

"Choose a job you love and you will never have to work a day in your life..."


In final, vreau sa va intreb pe voi. Care este pasiunea voastra cea mai mare? Si de asemenea, ce inseamna machiajul pentru voi?





Hugs,

Share:

0 comentarii