Review & Photos: Cooper Vision Expressions Colors Contact Lenses


Hello!

Astazi vreau sa va vorbesc despre o noua pereche de lentile de contact, de data aceasta de la Cooper Vision, din gama Expressions Colors (nuanta Dark Blue). Am primit spre testare aceste lentile din partea celor de la Videt, cu care am avut o colaborare foarte buna. Apreciez raspunsurile prompte si profesionale si din acest motiv ii recomand cu caldura! 








Pot spune cu usurinta ca din toate cele 8 perechi de lentile de contact colorate pe care le-am incercat pana acum, acestea sunt cele mai moi si cele mai comode! Iar nuanta de albastru pe care am ales-o arata foarte natural...mai natural decat orice am incercat pana acum! Nu se observa aproape nimic din ochii mei caprui, iar exact asta imi doresc eu de la o pereche de lentile. Daca doresc sa le port pe strada chiar nu am nevoie de efecte de marire si nici de culori tipatoare, iar acestea imi oferta exact ce am cautat pana acum! Veti spune ca sunt subiectiva, insa eu chiar nu le gasesc nici un punct in minus! Sunt perfecte! :)

Impreuna cu lentilele am primit si o solutie pentru ele, la 60 ml. Este foarte utila, deoarece o pot lua cu mine in geanta. Imi place sa port cutiuta pentru depozitare la mine atunci cand port lentile, niciodata nu se stie ce se poate intampla si daca imi doresc sa le dau jos, sub nici o forma nu le voi arunca! Cutiuta este mica si poate fi pusa in orice buzunarel al posetei si recomand oricarui persoane care poarta lentile sa nu plece fara ea de acasa. :)

Lentilele costa 99 lei si le puteti gasi pe Videt.ro (click AICI)


(Machiaj: Kat Von D foundation, Avon Anew Face Powder, Sleek Contour Face Kit Light, Oriflame Eyebrow Kit, Maybelline Mega Plush Mascara, Nyx Matte Lipstick - Natural)



Hugs,

Share:

0 comentarii