Review: Vichy Idealia BB Cream


Folosesc BB Cream-ul Idealia de la Vichy de cateva luni bune, dar l-am folosit in special in ultimele doua luni, inainte, in timp si dupa ce am fost la mare, deoarece culoarea mi s-a potrivit ca o manusa, dar mi-a si oferit tot ce aveam eu nevoie in vacanta: hidratare, un efect fresh si o oarecare putere de acoperire fara a folosi un produs heavy! Fiind un produs pe care l-am folosit atat de mult in ultima perioada, am decis sa va povestesc si voua putin despre el:


Desi nu este neaparat genul de BB cream pe care il folosesc de obicei, acest produs de la Vichy s-a strecurat totusi in inima mea. Stiti ca eu iubesc BB Cream-urile asiatice si ca acelea sunt heavy si au putere medie sau mare de acoperire, iar desi acesta este mult mai light, tot imi place foarte mult! Nu in fiecare zi simtim nevoia de un produs cu acoperire maxima ci nu tot timpul tenul nostru face figuri. Sunt momente in care prefer sa imi acopar toata fata cu ceva light si sa imi las pielea sa respire, iar zonele problema cu un concealer care sa isi faca treaba cu succes!


BB Cream-ul Idealia de la Vichy promite sa rezolve 6 probleme ale tenului si anume: lumineaza instantaneu, hidrateaza 24h, diminueaza ridurile, netezeste tenul, reduce petele si protejeaza impotriva razelor UVB cu SPF25 si a celor UVA cu PA+++

Intr-adevar majoritatea acestor efecte le-am vazut is pe pielea mea. Aplicarea este foarte usoara, intra imediat in peiele si se contopeste cu aceasta, adaptandu-se nuantei tenului. Personal, cand l-am primit si l-am incercat pe mana m-am speriat ca imi va fi prea inchis (eu detin nuanta Medium), insa aplicat pe fata diferenta nici nu s-a mai observat. De asemenea, mi-a fost de mare ajutor si cand am fost atat de bronzata incat nici un fond de ten pe care mi-l cumparasem in trecut nu mi s-a mai potrivit si astfel l-am purtat cu succes toata luna septembrie.


Efectul de hidratare este instantaneu si imi place foarte mult finish-ul dewy si fresh pe care il lasa tenului, desi eu sunt nevoita sa aplic si o pudra peste, avand tenul gras. 

Personal, imi place foarte tare ideea gamei Idealia de la Vichy. Atat ambalajul cat si produsele in sine imi inspira tinerete. Iar culoarea roz pal pe care acestea o au m-au cucerit instant! Este singurul produs din gama pe care l-am incercat, insa recunosc, mi-au starnit curiozitatea! :) Aroma este si ea foarte placuta, insa discreta in acelasi timp si cred ca produsul ar fi potrivit si pentru tenurile sensibile. Puterea de acoperire este mica spre medie, insa compenseaza prin efectul "sanatos" pe care il ofera tenului! Iar protectia impotriva razelor UVA si UVB il face perfect pentru a fi folosit in vacanta (eu m-am dat cu el si cand am mers la plaja), dar de ce nu, si pentru restul anului!

In final, consider ca BB Cream-ul de la Vichy este unul reusit si chiar vi-l recomand daca nu doriti putere mare de acoperire, ci un efect sanatos, dewy. Pretul este de aproximativ 80 lei si se gaseste in orice farmacie, in cadrul produselor dermatocosmetice


Swatch:

Ingredients:


Voi ati incercat acest BB Cream? Ce parere aveti despre el? Dar despre gama Idealia?



Kisses,




*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii