Review & Demo: Maybelline Mega Plush Volum' Express Mascara


Rimelurile Maybelline s-au enumerat mereu printre preferatele mele! Inca nu am nimerit unul care sa imi displaca, iar bineinteles, Mega Plush nu a facut exceptie! De asemenea, l-am primit alaturi de plicul de mai jos, care mi se pare absolut adorabil!



Imi place foarte tare efectul pe care il lasa genelor si asta chiar si acum, cand este nou-nout! De obicei imi plac rimelurile si mai mult dupa vreo 10-15 folosiri, cand nu mai sunt atat de lichide, insa acesta a lasat un efect frumos inca de la prima utilizare! Nu inarca genele si ofera volum, curbare si alungire. Din punctul meu de vedere, ofera tot ce as putea avea nevoie!

Trebuie totusi sa-i dau si un minus deoarece se transfera pe arcada, iar lucrul acesta nu ma va face sa-l aleg si a doua oara din intreaga gama Maybelline (cu The Collosal de exemplu nu am patit asta). Totusi, il voi folosi in continuare cu mare placere si il consider un rimel reusit, desi mi-ar fi placut sa fie putin mai rezistent! Dar pot oricand incerca varianta waterproof!


Periuta este si ea foarte interesanta, deoarece are un sistem (se poate observa in poza de mai sus) care ii ofera flexibilitate, iar astfel, miscarile sunt mult mai delicate, iar riscul sa incarcam genele cu rimel este mai mic!


Demo Maybelline Mega Plush:



Gasiti rimelul Maybelline Mega Plush Volum' Express in orice hypermarket din tara!



Care este rimelul vostru Maybelline preferat?


Kisses,




*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii