Chocolate hair! (Loncolor Trendy Colors C5)



Se pare ca mi-am facut un scop din a incerca toate culorile pe care le ofera nuantatoarele de la Loncolor! :)) De data aceasta mi s-a facut pofta de o nuanta ciocolatie, asa ca am actionat din nou pe moment si mi-am cumparat un pliculet! Cum nu imi doresc sa renunt prea curand (sau vreodata hi hi) la parul blond, varianta nuantatorului este mereu cea mai potrivita pentru mine! :)



Voi repeta din nou cateva chestii despre aceste nuantatoare de la Loncolor Trendy Colors, deoarece postarile despre ele au fost cele mai urmarite de-a lungul timpului si inca primesc intrebari aproape zilnic despre ele:

- acest produs nu este o vopsea si iese complet din par in maxim 2 luni. La primele spalari iese cel mai mult din culoare si pot spune ca intr-o luna se duce aproximativ tot, ramanand cateva reflexii care dispar complet dupa inca aproximativ o luna. Probabil culoarea pe care am aplicat-o acum va iesi mult mai repede decat roscatul, deoarece este mai naturala.

- nu puteti aplica decat o culoare mai inchisa decat parul vostru si nu invers. De exemplu, pe parul meu natural + ombre nu ar functiona un nuantator blond, nu ar prinde decat pe partea decolorata, nu si pe parul natural, deoarece acesta este mai inchis. Pentru ca nuantatorul sa functioneze trebuie sa aveti parul mai deschis cu cel putin doua nuante decat acesta.

- nu am patit sa imi curga produsul din cap sau sa imi pateze hainele, culoarea a iesit doar in momentul in care m-am spalat pe cap (la primele 2-3 spalari iese cel mai mult din culoare);

- eu prefer sa il aplic ca pe o vopsea, cu pensula, dar pe parul ud si curat. Tin produsul in par aproximativ 45 de minute, iar apoi clatesc doar cu apa, pentru ca daca as aplica sampon ar iesi din culoare.


Daca doriti sa vedeti cum mi-a stat cu celalalte 3 variante pe care le-am incercat pana acum, click pe link-uri:

Parul meu natural il puteti vedea AICI, iar AICI puteti vedea cum aveam parul inainte sa aplic nuanta de fata.



Daca mai aveti vreo intrebare/nelamurire, puteti sa ma contactati in sectiunea de comentarii si va voi raspunde direct sau voi face un update la postare.



P.S.: Loncolor ar trebui sa imi trimita un bax de pliculete la cata reclama am facut acestui brand! :))) Just kiddin...or not! :))


L.E.: Aceasta nuanta mi-a iesit complet din par dupa exact 3 spalari! 




Kisses,

Share:

0 comentarii