DM Haul #2 (Elmiplant, Gliss, Balea & more)


Fac ce fac si mereu imi croiesc drum prin DM...este unul dintre magazinele mele preferate!



Elmiplant CC Cream + Servetele demachiante 
Elmiplant Skin Moisture
Am gasit si eu intr-un final CC Cream-ul de la Elmiplant care a venit impreuna cu servetelele demachiante (lucru pe care l-am aflat abia la casa, nu am stiut, hi hi). Ambele au costat 15 lei (oferta speciala in DM)...o afacere foarte buna din punctul meu de vedere! CC cream-ului ii voi face cel mai probabil un review (daca sunteti curioase sa imi aflati parerea), iar in ceea ce priveste servetelele demachiante, le-am incercat in seara asta, sunt foarte delicate si nu imi irita absolut deloc ochii! Chiar imi plac foarte mult! Costa aproximativ 12 lei la pret intreg.


Balea Young Soft & Clear Compact Powder
Mi-a atras atentia si aceasta pudra de la Balea pentru ten cu tendinte acneice. Aproape toate pudrele mele sunt pe terminate, asa ca am hotarat sa-i dau o sansa. Este compacta si subtire si va incapea perfect in geanta! A costat 9.99 lei si am gasit-o in partea cu produse pentru ingrijirea tenului (geluri de curatare, creme pentru fata, balsamuri pentru buze, etc.).


Schwarzkopf Gliss Ultimate Oil Elixir Shampoo
Dintotdeauna mi-au placut produsele din gama Gliss (Schwarzkopf), iar acest sampon de 400 ml l-am prins tot la oferta, tot la 9.99 lei. N-am incercat inca modelul acesta, asa ca sunt curioasa! :X


Balea Volume Effect Hair Spray
Nu am mai avut inca fixativ Balea, dar cum imi plac produsele lor, iar eu avand un par moale si lipsit de vlaga, acesta pentru volum mi-a atras atentia! A costat undeva intre 9 si 10 lei, nu mai tin minte exact.


FA Sport Double Power Antiperspirant
O parte putin mai neinteresanta, dar esentiala totusi...un antiperspirant FA pe care l-am prins tot la oferta. Nu am avut niciodata antiperspirant FA, sper sa fie bun! :) A costat 9.99 lei.


La rafturi mi-a atras atentia noul Stay Matte Mousse de la Rimmel London. Incercand-ul pe mana mi-a placut consistenta si puterea de acoperire, insa am decis sa iau totusi o mostra si numai daca imi place sa decid daca vreau sa-l cumpar sau nu! Incerc sa fiu cumpatata! :)) De asemenea, mi-a atras atentia si Affinimat de la Maybelline. Voi l-ati incercat? Ce parere aveti despre el? Prima mea impresie a fost ca toate nuantele sunt foarte deschise...



Care sunt produsele voastre preferate din DM?



Kisses,

Share:

0 comentarii