Avon Luxe Haul


Consider gama Luxe de la Avon ca fiind cea mai reusita in ceea ce priveste design-ul, dar si calitatea produselor! Mi-am dorit de ceva timp sa le incerc, insa dintr-un motiv sau altul tot am amanat momentul. Totusi, in campania 16 am decis sa aleg fondul de ten si doua rujuri, produse pe care cu siguranta le voi folosi! Sunt curioasa de ce sunt in stare! 



Avon Luxe Lipstick - Nude Slip 
L-am achizitionat cu gandul ca va fi la fel ca iubitul Flesh din fosta gama de machiaj Anew. Intr-adevar seamana foarte bine si este un nude foarte frumos si purtabil. Este cremos si nu sterge complet nuanta buzelor, aspect pe care il prefer cand vine vorba de un ruj nude.


Avon Luxe Lipstick - Pink Ruffles
L-as descrie ca un corai-rozaliu destul de intens! O nuanta superba, perfecta pentru vara! Insa cum mie nu imi pasa ce anotimp este si oricum port ce nuanta imi doresc in functie de dispozitie, as zice ca este potrivit pentru orice moment al zilei! De asemenea, este o nuanta perfecta pentru persoanele care nu au inca curaj sa incerce un ruj rosu, dar isi doresc ceva mai indraznet!


Avon Luxe Miracle Perfecting Foundation - Nude Glamour
La o prima incercare, este o idee mai deschis decat tenul meu. Deci din acest punct de vedere, persoanele cu ten deschis nu trebuie sa isi faca griji, deoarece isi vor gasi nuante potrivite (aceasta este a doua nuanta). Sunt curioasa cat de potrivit va fi pentru tenul meu, deoarece presimt ca este un fond de ten cu finish dewy.


Voi ce ati mai comandat de la Avon in ultima perioada?



Kisses,

Share:

0 comentarii