Make-up: Kissin' by the mistletoe...


Merry Christmas, everybody!!!
Va doresc tot binele din lume, sa va petreceti Sarbatorile alaturi de cei dragi voua si sa aveti numai fericire si bucurie in suflet!


Am mai pregatit un machiaj, pe ultima suta de metri si nu am putut sa nu vi-l arat! De data aceasta o varianta mai dramatica si mai indrazneata, dar care sper sa va placa si sa va inspire! Eu cu siguranta nu voi petrece acest Craciun fara iubitul ruj rosu! :))







PRODUCTS USED:

Face:
Kat Von D Tattoo foundation - 1 pump Light + 1 pump Medium
Colection 2000 Lasting Perfection Concealer - 02 Light
MUA Face Powder - 01
Farmasi Sun Kiss Bronzing Powder - 01
Riri Hearts MAC Blush - Bad Girl Gone Good

Eyes:
Elf Eyelid Primer
Sleek Sunset Eyeshadow Palette (am aplicat nuanta de portocaliu pe toata pleoapa)
Sleek Oh So Special Eyeshadow Palette ("Celebrate" in pliu si in coltul exterior, "Bow" pe arcada)
Urban Decay Naked 2 Eyeshadow Palette ("Tease" pentru a blendui culorile intre ele si "Half Baked" in coltul interior al ochiului).
Avon Supershock Eyeliner - Blackberry
Miss Sporty Lash Millionare Mascara - Black
Rimmel London Eyebrow Pencil - Hazel

Lips:
ELF Essentials Lip Liner - Bitten
Sephora Cream Lip Stain - 01 Red


P.S.: Daca va place papionul meu, il puteti gasi AICI. Toate variantele sunt handmade si sunt extreeem de dragute! :)



Voi cum va machiati astazi? :)




Love you all!

Share:

0 comentarii