November 2013 Favorites!



Inca nu imi vine sa cred ca suntem in luna decembrie! A fost un an atat de interesant...si a trecut atat de repede! Totusi, sunt entuziasmata de ce urmeaza si de senzatia de "un nou inceput" pe care o ofera inceputul fiecarui an! So let the fun begin...or continue! :))
In alta ordine de idei, si luna aceasta am descoperit multe produse noi si misto, despre care abia astept sa va vorbesc atat in postarea de astazi, cat si in review-uri separate! In concluzie...sa trecem la treaba!




Favorite make-up products:
CC Cream-ul de la Elmiplant este un produs foarte laudat...si pe buna dreptate! Trebuie sa-i fac un review amanuntit, dar pana atunci va spun ca este cel mai misto produs cu acoperire mica pe care l-am intalnit pana acum. Uniformizeaza extraordinar de frumos tenul si ofera un finish foarte fresh!


Fondului de ten Whipped Creme de la Max Factor i-am facut deja review AICI. L-am folosit cu mare drag toata luna (cred ca si vede asta) si m-a facut sa imi doresc sa incerc si alte produse pentru ten de la Max Factor. 


Un alt produs care m-a surprins a fost concealer-ul asiatic Tony Moly. Nu l-am folosit decat pentru cearcane pentru ca este o idee deschis pentru mine ca sa-l folosesc si pentru imperfectiuni, insa ar functiona perfect si pentru asa ceva, deoarece are o putere de acoperire foarte buna, iar "a little goes a long way". Chiar trebuie sa aveti grija la asta daca il veti folosi, deoarece este foarte, dar foarte pigmentat! Il puteti gasi AICI


Bronzer-ul Farmasi s-a aflat printre produsele mele preferate si acum exact un an!Este imens, miroase frumos si este mat! Perfect pentru conturarea fetei!


Cand a aparut colectia Rihannei pentru MAC mi-am spus ca imi voi cumpara doua produse. Deoarece nu au fost chiar ieftine, am vrut sa fie doua produse pe care chiar le voi folosi in viata de zi cu zi si astfel am decis sa aleg blush-ul de mai sus si paleta de farduri Her Cocoa. Insa astazi vreau sa va arat blush-ul Bad Girl Gone Good, pe care l-am folosit aproape zilnic de cand l-am cumparat. Este perfect pentru orice tip de machiaj, iar ambalajul este to die for!!!


Am reusit sa pun mana si pe faimosul fard "All that glitters" de la MAC. Isi merita renumele si intr-adevar este fardul perfect pentru machiajele de zi cu zi! Uneori il "trantesc" doar pe el pe toata pleoapa, impreuna cu un creion maro si altul nude pentru waterline and I'm good to go! Daca va doriti un fard MAC vi-l recomand cu mare drag, este foarte versatil!


Luna aceasta am avut trei creioane pe care le-am folosit zilnic (aproape) si anume: creionul nude de la Oriflame pentru waterline (deoarece arata mai natural decat unul alb), creionul maro in nuanta Coffee de la ELF (gama Essentials), care mi se pare creionul maro ideal atat in ceea ce priveste consistenta, cat si in ceea ce priveste nuanta si creionul pentru buze Bitten tot de la ELF, tot din gama Essentials. Pe cel din urma l-am folosit impreuna cu rujul de mai jos, deoarece se completeaza unul pe altul.


Rujul Ruby Woo (finish mat) de la MAC mi-l doream de prea mult timp!!! Nu cred ca am purtat vreodata atat de des ruj rosu ca in luna noiembire si acest lucru se datoreaza doar acestui ruj! Este extraordinar! Arata extraordinar! Rezista like no other!!! Daca va doriti un ruj rosu perfect...this is the one! Cred ca se vede si in poza cat de tare mi-a placut, deoarece am folosit deja aproximativ 25% din el...:))


Favorite nail polish:
The perfect nail polish! Atat pot sa spun! Iar pozele ACESTEA vorbesc de la sine...


Favorite perfumes:
Miroase a Craciun...a bombonele...a mere glazurate...yum yum yum! :)
Nu este un parfum care ar putea sa ma reprezinte vreodata pentru ca este prea copilaros si pentru ca nu rezista, dar este fun si miroase super! :))


Stiti ca am o slabiciune pentru parfumurile Ulric de Varens si desi acesta nu este nici pe departe iubitul meu French Sweets, m-a surprins prin faptul ca rezista si miroase destul de intens pentru un parfum de 20 lei. Are 20 ml si il puteti gasi in magazinele DM. Este perfect pentru a fi tinut in geanta! Si miroase foarte dragut...


Favorite accessory:
Prima mea pereche de ochelari! Si nu, nu sunt de vedere...din fericire! Cei de la Firmoo mi-au propus sa incerc o pereche de pe site-ul lor si am decis sa imi aleg unii cu protectie pentru calculator, pentru ca imi doream de mult timp si pentru ca stau destul de mult in fata laptop-ului, deci ma gandesc ca vor fi utili! Imi place foarte mult modelul pe care l-am ales si urmeaza sa le fac un review separat luna aceasta. 


Favorite app:
M-a prins si pe mine microbul Goodreads! Daca va place sa cititi, daca va place sa aveti o evidenta a cartilor citite, pe care doriti sa le cititi si pe care le-ati citit, dar si sa cititi tot felul de review-uri si pareri despre carti, aceasta este o aplicatie pentru voi! Eu m-am indragostit!



Favorite songs:
Luna aceasta am descoperit o gramada de melodii minunate, care s-au aflat fiecare pe rand cu zilele pe repeat. Sper sa va placa si voua!





Care au fost produsele voastre preferate luna aceasta?





Kisses,

Share:

0 comentarii